| کد خبر: 12026 |

تاکید بر حفظ و ارتقای ایمنی پروازها

تین نیوز| عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مراقبت پرواز، بر حفظ و ارتقای ایمنی پروازها تاکید کرد.

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مراقبت پرواز با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونین بخش‌های مختلف شرکت فرودگاه‌ها در مرکز کنترل فضای کشور (سنتر جدید) برگزار شد.

سیداحمد مومنی‌رخ عضو هیات مدیره در این مراسم طی سخنانی ضمن تاکید بر حفظ و ارتقای ایمنی پروازها، بهره‌‌مندی از تجهیزات لازم و تعامل با ارگان‌های ذی‌ربط را در جهت پیشبرد اهداف حوزه عملیات ضروری خواند.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهره‌مندی از توان متخصصان و نقطه‌نظرات کارشناسان و وجود یک ارتباط منطقی در سایه احترام به یکدیگر به اهداف عالی صنعت دست یابیم.

نیروی متخصص؛ زمینه‌ساز دستیابی به اهداف
در ادامه ابراهیم شوشتری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها نیز با اشاره به حضور 25 ماهه علی اعرابی در اداره‌کل مراقبت پرواز، از وی به عنوان مدیری شایسته با تجربیاتی گرانقدر یاد کرد.

وی سابقه فعالیت و دانش اعرابی در حوزه مراقبت پرواز را منشا خیر برای این حوزه دانست.

شوشتری در ادامه با اشاره به تعامل مراقبت پرواز با ارگان‌های مربوطه خواستار حفظ و ارتقای این هماهنگی برای پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌ها شد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها همچنین اظهار امیدواری کرد؛ مدیرکل جدید مراقبت پرواز با استفاده از نیروهای توانمند از عهده این مسئولیت خطیر به نحو مطلوب برآید.

وی کمبود نیروی انسانی در این حوزه را مورد توجه قرار داد و اظهار امیدواری کرد؛ با جذب نیروی انسانی متخصص بتوانیم این بخش را تقویت و جایگاه شایسته‌یی را بیش از پیش برای شرکت فرودگاه‌ها فراهم کنیم.

تعامل شرط فائق آمدن بر شرایط سخت
علی اعرابی مدیرکل سابق مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در مراسم تودیع خود با اشاره به اینکه 25 ماه خدمت همراه با تعامل در کنار همکارانی که در همه شرایط سخت در کنار بنده بودند قابل تقدیر است، گفت: اگر تعامل در فعالیت‌ها وجود نداشت و در صورتیکه ارتباطات قوی در میان نبود به طور حتم نمی‌توانستیم در شرایط سخت با یکدیگر کار کنیم.

وی در ادامه با تقدیر از مدیران عملیاتی و ستادی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: از مجموعه اداره‌کل مراقبت پرواز، معاونان و سایر ادارات به عنوان نیروهای سبز ترافیک هوایی باید تقدیر ویژه به عمل آورد چراکه آموزش، طراحی، اجازه پرواز و اتوماسیون اداری بر عهده این نیروها بوده است و در کنار آن کمک‌ها و حمایت‌های ویژه‌ ای را در بخش مراقبت پرواز به عمل آوردند.

گفتنی است؛ در این مراسم علیرضا عسکری به عنوان مدیرکل مراقبت پرواز معرفی و از زحمات علی اعرابی قدردانی به‌عمل آمد.

یادآور می‌شود علی اعرابی نیز حکم خود را از مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به عنوان مشاور وی در امور مدیریت ترافیک هوایی دریافت کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.