| کد خبر: 11168 |

اختراع اتوبوس هواپیمایی توسط یک ایرانی غیور

تین نیوز | من بگویم با آمبولانس زدم به هواپیما و هواپیما از کار افتاد و غُر شد و دیگر نمی‌تواند پرواز کند، باورتان می‌شود؟ نمی‌شود دیگر. می‌گویید عالمی دارد تمرین نطق انتخاباتی می‌کند یا می‌خواهد سبک سخنرانی‌های آقای احمدی‌نژاد را تقلید کند. یا می‌گویید این آمبولانس‌چی خالی‌بند است و تا حالا صداش را درنیاورده بوده. ولی باورتان بشود یا نه، یک جغله‌اتوبوس زده به یک فروند هواپیمای «ایرباس» شرکت «ماهان» و هواپیما از دور خارج شده. 

به همین مناسبت ما نظر چند کارشناس را جویا شدیم: کارشناس تلویزیونی: ضربه اتوبوس به هواپیما یک پیام به جهان و ابرقدرت‌های جهانی دارد و آن هم این است که کسی گول هیکلش را نخورد. چون هواپیما گول هیکلش را خورده بود.

جوجه: من یک‌بار با یک فیل دعوام شد، فیله فوت کرد، من خوردم به دیوار، کرک و پرم ریخت. گفتم: صبر کن، تازه لباسم را درآوردم. من همین‌جا اعتراف می‌کنم که راننده اتوبوس من بودم و می‌خواستم انتقامم را از فیل بگیرم که هم‌هیکل هواپیما بود.

جوجه‌چیکن: من همدست خارجی جوجه هستم که بهش تسلیحات اتوبوسی و رانندگی هارددرایو یاد دادم. راستش من هم یک‌بار زدم به یک موتوری، بیهوش شدم. به هوش که آمدم دیدم توی قفس هستم. گفتم: ‌ای‌وای... یعنی موتوریه مرده من را انداخته‌اند زندان؟

حاتمی‌کیا: من این نظریه را قبلا در فیلم «موج مرده» به تصویر کشیدم که «راشد» شبانه رفت و به ناوهای آمریکایی مشت زد تا حساب کار بیاید دستشان. حالا می‌بینیم که با همان جهان‌بینی یک اتوبوس رفته توی دل هواپیما. باید از من تقدیر کنید.

راننده اتوبوس: من همیشه دقت می‌کردم برای بلندشدن هواپیما با آن هیکل، تک‌آف می‌کنند و پایشان را می‌گذارند روی گاز و از زمین بلند می‌شوند. من فکر کردم اگر ما ایرانیان غیور بتوانیم همین کار را با اتوبوس بکنیم و از زمین بلندش کنیم، دیگر تحریم‌ها بی‌اثر خواهد شد و ما نیازی به هواپیمای اجنبی نداریم. اگر توجه کنید اسم این هواپیما هم «ایرباس» بود که یعنی اتوبوس هوایی. امیدوارم از من به‌عنوان نخبه در کنار حاتمی‌کیا تقدیر کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.