| کد خبر: 1017 |

فرودگاه‌ بهترین ظرفیت برای توسعه گردشگری‌

تین نیوز | مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه طی 11 ماهه امسال بیش از 19 هزار نفر مسافر داخلی به صورت رفت و برگشت از فرودگاه زنجان جابه‌جا شده‌اند، گفت: بی تردید، امروزه فرودگاه به عنوان یکی از بهترین ظرفیت‌های برای توسعه و رونق گردشگری است.
 
"جمشید شجاعی‌یگانه" با بیان اینکه خوشبختانه فرودگاه زنجان علی‌رغم اینکه عمر چندانی از راه‌اندازی آن نمی‌گذرد، اما توانسته است جایگاه خوبی را برای خود ترسیم کند، افزود: این در حالی است که طی 11 ماهه امسال، شاهد انجام 177 پرواز داخلی از فرودگاه زنجان بودیم که این خود بیانگر آن است که استان زنجان در این زمینه از ظرفیت بسیار خوبی برای حمل و نقل هوایی برخوردار است.
 
وی با یادآوری اینکه وجود فرودگاه در هر منطقه‌ای بیانگر یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی آن منطقه است، تصریح کرد: علاوه بر انجام منظم پروازهای داخلی، طی این مدت شاهد انجام 41 پرواز خارجی نیز از فرودگاه زنجان بودیم که در این رابطه بیش از 9 هزار نفر جابه‌جا شدند. همچنین در بخش حمل بار نیز طی این مدت 132 هزار کیلوگرم بار در پروازهای داخلی و 165 هزار کیلوگرم بار نیز طی انجام پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان جابه‌جا شده است.
 
این مسوول در ادامه، از راه‌اندازی سایت فرودگاه زنجان بعد از طی مراحل آزمایشی خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه این سایت طی چند روز گذشته به صورت رسمی راه‌اندازی شد که در این راستا امکانات خاصی برای راه‌اندازی سایت فرودگاه زنجان فراهم شد تا به یکی از خواسته‌های همیشگی مراجعه‌کنندگان اهمیت داده شود، این در حالی است که ارایه اطلاع در مورد فرودگاه زنجان، مسافران و پروازهای این فرودگاه، از جمله اطلاعات مندرج در سایت فرودگاه زنجان به‌شمار می‌رود.
 
مدیر فرودگاه زنجان در ادامه به نصب دو دستگاه دیزل ژنراتورکه هر کدام دارای KVA 350 ظرفیت هستند، اشاره و خاطرنشان کرد: این ژنراتورها با نظارت کارشناسان اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات شرکت فرودگاه‌ها و کارشناسان فرودگاه زنجان، همچنین توسط بخش خصوصی، به جای دو موتور قبلی نصب شدند و این دیزل ژنراتور‌ها در راستای افزایش توان تامین برق اضطراری فرودگاه زنجان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها خریداری و در فرودگاه زنجان نصب شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.