| کد خبر: 246164 |

◄ پاسخ داوود کشاورزیان به گزارش تحقیق و تفحص مجلس

به دنبال انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه و ذکر نام داوود کشاورزیان به عنوان نمونه ای از انتصابات سیاسی در شرکت مذکور، وی در این زمینه پاسخ داد.

تین نیوز

به دنبال انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه و ذکر نام داوود کشاورزیان به عنوان نمونه ای از انتصابات سیاسی در شرکت مذکور، وی در این زمینه پاسخ داد.

به گزارش تین نیوز، متن پاسخ داوود کشاورزیان رئیس اسبق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به گزارش تحقیق و تنحص مجلس به شرح زیر است:

«اخیرا گزارشی تحت عنوان خلاصه گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد مبارکه به طور گسترده در فضای مجازی در حال باز نشر است.صرف نظر از صحت و سقم ادعاهای مطروحه که امیدوارم در یک دادگاه صالح مستقل رسیدگی شود در بخشی از گزارش تحت عنوان انتصابات سیاسی نام اینجانب با درج نام آقای دکتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی به عنوان معرف درج گردیده است.

بدین وسیله به اطلاع مردم عزیز می رساند:

 اینجانب داود کشاورزیان فارغ‌ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع لیسانس و فوق لیسانس مهندسی مکانیک با بیش از ده سال سابقه در حمل و نقل هوایی و جاده‌ ای و نیز سابقه معاونت شرکت ملی فولاد ایران صرفا به دعوت جناب آقای عظیمیان مدیرعامل محترم فولاد مبارکه برای مدت سه سال به عنوان مشاور مدیرعامل در حمل و نقل انجام وظیفه نموده و ماهیانه حقوق متناسب پاره وقت را دریافت نموده‌ ام که مستندات آنها در شرکت طرف قرارداد موجود بوده و ادعای مطروحه ناظر به معرفی اینجانب توسط آقای دکتر عباس آخوندی کذب محض است.

در این دوره علاوه بر مشاوره در بخش حمل و نقل جاده‌ ای سالیانه بیش از ۵ میلیون تن مواد اولیه مجتمع، عنداللزوم در بخش ریلی نیز با شرکت همکاری داشتم و در کنار موضوعات جاری، پیگیر مستمر احداث خط دوم ریلی سنگان به بافق  با حضور نمایندگان سایر شرکت های مستقر در سنگان و ایمیدرو، خرید لکوموتیو از شرکت مپنا و سایر وظایف محوله من جمله تاسیس شرکت هواپیمایی بوده‌ ام.

 بعد از خاتمه قرارداد به مدت بیش از پنج ماه  کماکان  مسئولان حمل و نقلی شرکت فولاد مبارکه با اینجانب به عنوان مشاور در ارتباط بوده و چون حضورم در شرکت مبارکه با عنوان مشاور مدیرعامل بوده است امضای قرارداد جدید را منوط به تایید حکم مشاور مدیرعامل نمودم که به دلیل عدم موافقت مدیرعامل محترم، قرارداد جدید منعقد نگردید و رابطه کاری بنده با مبارکه قطع شد. هر چند به دلیل سابقه حضور در پست معاونت شرکت ملی فولاد ایران در زمان احداث مجتمع فولاد مبارکه، آمادگی ادامه همکاری حتی بدون دریافت حق‌‌الزحمه را داشتم.

 با عنایت به این که در تنظیم گزارش تحقیق و تفحص رعایت اصل درستی مطالب و پرهیز از گزارشات نادرست نشده است استدعا دارم یادداشت اینجانب را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمایید. باشد که دادگاهی صالح و مستقل به مطالب مطروحه رسیدگی و رای عادلانه صادر نماید.

ان‌ الله سریع الحساب.

با احترام - داود کشاورزیان»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    سلام
    آقای مهندس کشاورزیان ،بنیانگذار سیستم های پیچیده شرکت محوری آنهم از نوع کاغذی ،که سرمایه بیش از دویست و پنجاه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی رانندگان حمل ونقل کالای جاده ای را در قالب کرایه توافقی (آنهم از نوع توافق میان صاحبان کالا با شرکتهای حمل نقل) که کامیوندار هیچ نقشی در تعیین خدمات خود نداشته باشد .چنان خدمتی به حمل ونقل کرده آید که تا نسل های آینده کامیونداران وخانواده های آنها دعا گوی شما هستند .
    نتیجه تلاش های شما در طول تصدی ریاست سازمان همانا به فراموشی سپردن وظایف حاکمیتی این سازمان ،به حاشیه بردن حمل ونقل و ملوک الطوایفی کردن حمل ونقل جاده ای ،ایجاد رانت وانتقال بخش های مهمی از وظایف سازمان به گروههای خاص تحت عنوان هایی دهان پر کن بنام تشکلات صنفی بالادستی و تحت الشعاع قرارداد خدمات رسانی با اولویت دادن به( هزینه منفعت) برای سازمانی که نامش سازمان (دستگاه اجرایی) است ، ولی ماهیت آن یک شرکت دولتی است بود.
    انشالله دراینده نزدیک با تحقیق و تفحص از سازمان محترم راهداری ریشه های آنچه موجبات فرسودگی و نابودی ناوگان حمل ونقل و تولد فرزند ناخوانده (بیش از ۴۶۰۰ شرکت ) و هزاران دلیل برای رسیدن به نقطه انفجار خرداد ۹۷ مورد بررسی قرار گیرد .تا مصداق سریع الحساب بودن پروردگار در دولت سیزدهم برگ زرینی در تاریخ استقرار جمهوری اسلامی باشد .

  • حسن (کیومرث) معصومی 0 0

    سپاس