| کد خبر: 243316 |

توسعه بندر سجافی و تعریض جاده هندیجان یک اولویت اساسی است

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس،گفت: توسعه بندر سجافی و تعریض جاده هندیجان یک اولویت اساسی است.

تین نیوز

 نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس،گفت: توسعه بندر سجافی و تعریض جاده هندیجان یک اولویت اساسی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، حبیب آقاجری  در تشریح دیدار با وزیر راه و شهرسازی،گفت:  توسعه بندر سجافی، لایروبی دهانه رودخانه زهره و تعریض جاده هندیجان یک اولویت است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل و ۴ بانده شدن محور امیدیه به اهواز از محورهای حادثه خیز استان خوزستان است، یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد اعتبار این پروژه از طریق مصوبات سفر استانی رییس جمهور به خوزستان تخصیص یابد.

وی ادامه داد: ۴ بانده شدن محور ترانزیتی امیدیه به بندر دیلم از جمله درخواست‌های که در جلسه مذکور  مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 آقاجری افزود: تخصیص اعتبار جهت محوطه‌سازی، جدول کشی و آسفالت مسکن مهر ۶۰، ۵۵، ۳۵ و ۷ هکتاری امیدیه و هندیجان‌جنوبی  از  دیگر مطالباتی بود که توسط وزیر راه شهرسازی صادر شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس ادامه داد: تعریض و بازسازی محور استراتژیک بندر ماهشهر به بندر امام خمینی(ره) با مشارکت ۵۰ درصدی صنایع پتروشیمی یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست بود که  با موافقت وزیرهمراه بود.

وی یادآورشد: زیرسازی اراضی ۶۰ هکتاری شهرک طالقانی بندر ماهشهر، جا‌به‌جایی خط آهن بندر ماهشهر_بندر امام به دلیل ایجاد مزاحمت برای فرودگاه، ابلاغ طرح تفصیلی شهر امیدیه و واگذاری ۴ هکتار زمین متعلق به مسکن و شهرسازی در کوی یاسر امیدیه از دیگر موارد مورد بحث با وزیر راه و شهرسازی بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.