| کد خبر: 224183 |

لزوم لایروبی بندر تجاری سیف/ طرح توسعه بندر سجافی پیگیری شود

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس بابیان اینکه لایروبی بندر تجاری سیف در دستور کار قرار گرفت، گفت: طرح توسعه بندر سجافی پیگیری شود.

تین نیوز

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس بابیان اینکه لایروبی بندر تجاری سیف در دستور کار قرار گرفت، گفت: طرح توسعه بندر سجافی پیگیری  شود.

 به گزارش تین نیوز به نقل ازخبرگزاری خانه ملت،در دیدار حبیب آقاجری و محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور پیگیری های مهم در خصوص مسئولیت های اجتماعی، گسترش و احداث بندر در حوزه انتخابیه طرح و بررسی شد.

 نماینده  مردم بندر  ماهشهر در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد:  تسریع ساخت جاده کمربندی و بازسازی مراکز ورزشی توسط سازمان بنادر و دریانوردی در شهر بندر امام خمینی ضروری است.

 وی ضمن  اهمیت رفع مشکلات در بندرگاه های حوزه انتخابیه را اینچنین بیان نمود: با توجه به بندری بودن حوزه انتخابیه و وجود بندرگاه های متعدد با کاربری متفاوت نیاز به توجه ویژه در خصوص رفع مشکلات و گسترش آن ها می باشد.

آقاجری در این دیدار مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی کشور، تامین اعتبار کافی برای تسریع در ساخت جاده کمربندی بندرامام خمینی (ره) انجام دهد واین در حالی که همچنین تجهیز و بازسازی سالن های ورزشی و احداث چند زمین چمن مصنوعی در قالب مسئولیت های اجتماعی این سازمان برای شهر بندرامام خمینی(ره) صورت گیرد.

 نماینده مردم ماهشهر  در مجلس  ادامه داد: با توجه به اهمیت بندرسجافی در اقتصاد شهر هندیجان، طرح توسعه این بندرگاه مورد بحث و پیگیری قرار گرفت تا با رونق فعالیت های اقتصادی موضوع اشتغال جوانان این شهرستان نیز رفع شود.

در این دیدار با تاکید بر لایروبی بندر تجاری سیف، پیگیری برای راه اندازی آن مورد طرح و بررسی قرار گرفت تا بندرتجاری شهرستان بندرماهشهر نیز فعال شود.

 نماینده  مردم ماهشهر در مجلس بابیان اینکه اهمیت رفع مشکلات در بندرگاه های حوزه انتخابیه را اینچنین بیان نمود: با توجه به بندری بودن حوزه انتخابیه و وجود بندرگاه های متعدد با کاربری متفاوت نیاز به توجه ویژه در خصوص رفع مشکلات و گسترش آن ها می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.