| کد خبر: 234217 |

◄ حمایت نمایندگان مجلس از رستم قاسمی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امیدواری نسبت به تحقق ساخت یک میلیون واحد مسکونی به صورت سالیانه و ارتقای پروژه‌های راهی و عمرانی در دوره تصدی«رستم قاسمی» از وی برای ورود به کابینه دولت سیزدهم حمایت کردند.

تین نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امیدواری نسبت به تحقق ساخت یک میلیون واحد مسکونی به صورت سالیانه و ارتقای پروژه‌های راهی و عمرانی در دوره تصدی«رستم قاسمی» از وی برای ورود به کابینه دولت سیزدهم حمایت کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یادآوری کارنامه موفق«رستم قاسمی» در پٌست‌های مدیریتی، وی را  به سبب داشتن روحیه جهادی و عملیاتی، برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مناسب دانستند و از وی حمایت کردند.

«صدیف بدری» نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، قاسمی را مدیری جهادی توصیف کرده و گفته است: با حضور وی در وزارت راه و شهرسازی مشکلات در بخش راه و عمران کاهش خواهد یافت. هم چنین امکان حل مشکلات بخش مسکن با برنامه رستمی امکان پذیر است و پیش بینی این است که در جلسه رای اعتماد نیز رای بالایی بیاورد.

«مسلم صالحی» نماینده مردم اقلید نیز رزومه قاسمی در ابر پروژه‌های عمرانی را مثبت ارزیابی کرده و گفتن است: با اینکه در جریان گمانه زنی ها نام وی برای تصدی وزارت نفت مطرح بود اما رزومه مثبت وی در ابر پروژه هاو فعالیت های عمرانی،جاده سازی و مسکن تاییدی بر معرفی او برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

«محمدرضا میرتاج الدینی» نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه نیز اعلام کرده است که وی قطعا رای اعتماد نمایندگان را کسب خواهد کرد.

وی گفته است: قاسمی هر کجا کار کرده است موفق بوده و بسیاری از مشکلات وزارت نفت در دوره مدیریت وی حل شده است.

«اکبر احمدپور» از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز از وی حمایت کرده و گفته است: وی در اجرای طرح های مهم اقتصادی نقش داشته است و از مدیران جهادی و با تجربه است.

«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس نیز گفته است: آقای قاسمی انگیزه خدمت رسانی به مردم و روحیه جهادی دارد.وی توانمند است و به همین دلیل برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است. این روحیه به وی کمک می‌کند که کارهای بزرگی برای مردم در وزارت راه و شهرسازی انجام دهد.

«عادل نجف زاده» رییس کمیته حمل ونقل زمینی و عمرانی کمیسون عمران مجلس نیز از وی حمایت کرده و گفته است: وزارت راه یک وزارتخانه تخصصی و زیر ساختی است. با توجه به شناختی که از روحیه و کارکرد عملیاتی قاسمی دارم با حضور وی وانتخاب بک تیم کارشناسیِ غیر سیاسی، توفیق بسیار خوبی در ارتقای زیرساختی جاده ها و راه‌های کشور خواهیم داشت.

«جعفر قادری»نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز قاسمی را صاحب صلاحیت علمی و تجربی عنوان کرده و گفته است: کارهای بزرگی که رستم قاسمی با مدرک مهندسی عمران به عنوان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در احداث فرودگاه‌ها، بنادر، آزادراها و بزرگراه‌ها جاده‌های اصلی، فرعی و مسکن داشته است تاییدی بر صلاحیت علمی و تجربی وی است.

«سید محسن دهنوی» که نمایندگی مردم تهران را در مجلس شورای اسلامی دارد نیز گفته است: قاسمی مدیری توانمند و امتحان پس داده است.

وی گفته است: قاسمی در شرایط تحریم کارآمدی بی نظیری داشته است. با آمدن او به وزارت راه و شهرسازی ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال ممکن خواهد شد.هم چنین حضور وی در کابینه به اتخاد رویکردهای فرادستگاهی کمک خواهد کرد.

«منصور علی زارعی»نماینده مردم ساری و از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس نیز گفته است: قاسمی تجربه خوبی در اجرا دارد.در وزارت نفت خوب کار کرده است و با توجه به سابقه عمرانی میتواند عملکرد مثبتی در راه و مسکن داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.