| کد خبر: 212844 |

«آخوندی» باعث شد تا مسکن مهر به دست بی‌نیازها بیفتد

نایب رییس مجلس یازدهم با بیان اینکه مخالف خرید و فروش ومعامله مسکن مهر بودیم، گفت: اجازه برای خرید و فروش مسکن مهر را آقای آخوندی داد و باعث شد که الان مسکن مهر به دست کسانی افتاده که نیازمند نبودند و نیستند.

تین نیوز

 نایب رییس مجلس یازدهم با بیان اینکه مخالف خرید و فروش ومعامله مسکن مهر بودیم، گفت: اجازه برای خرید و فروش مسکن مهر را آقای آخوندی داد و باعث شد که الان مسکن مهر به دست کسانی افتاده که نیازمند نبودند و نیستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علی نیکزاد، وزیر وقت راه وشهرسازی و نایب رییس مجلس یازدهم درباره راهکار وزارت راه وشهرسازی و شرکت عمران پردیس برای مهار دلالی در بازار مسکن مهر پردیس با اخذ 20 میلیون تومان در نقل و انتقال هر واحد، اظهار داشت: ما از ابتدا با موضوع اجازه فروش یا اجازه واگذاری عرصه مسکن مهر مخالف بودیم. این اجازه برای خرید و فروش مسکن مهر را آقای آخوندی داد و باعث شد که الان مسکن مهر به دست کسانی افتاده که نیازمند نبودند و نیستند.

وی با بیان اینکه نظر ما این بود که نه عرصه واگذار شود و نه اجازه خرید و فروش داده شود، ادامه داد: در آن زمان اعلام کردیم خرید و فروش ممنوع است مگر اینکه مردم در این واحدها مستقر شوند و بعد از آن درباره اعیانی خودشان تصمیم بگیرند.

وزیر وقت راه و شهرسازی همچنین درباره شایعاتی مبنی بر اینکه در آن زمان مسکن مهر پردیس که جزو پروژه‌های دارای ارزش افزوده بود به مدیران واگذار شد، تاکید کرد: فرم «ج» هر متقاضی که سبز بود امکان خرید مسکن مهر را داشت یعنی کسی که از دولت زمین، آپارتمان و تسهیلات مسکن نگرفته بود، می‌توانست متقاضی مسکن مهر باشد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه در آن زمان در تمام پروژه‌های مسکن مهر تمام واگذاری‌ها با فرم «ج» سبز انجام شد، گفت: محدودیتی برای مدیر، کارمند و کارگر نداشتیم و از آنجایی که متقاضای برای مسکن مهر پردیس بالا بود،‌ فرم «ج» سبز از شروط ثبت نام حذف نشد.

وی ادامه داد: تمام واگذاری ها حتی به کارمندان صدا و سیما، خبرنگاران و سایر دوستان از نهادها و حتی قضات شریف با فرم «ج» سبز انجام شد و اتفاقا اینکه از تمام اقشار متقاضی مسکن مهر بودند عیب نیست و آن را حسن می‌دانیم.

نایب رییس مجلس یازدهم تاکید کرد: قضات با درجه قاضی،  متقاضی مسکن مهر پردیس بودند اما شرط اول ورود به سامانه ثبت نام، فرم «ج» سبز بود و نباید همسر و افراد تحت تکلفشان قبلا صاحب آپارتمان، زمین یا وام یارانه‌دار بوده باشند.

نیکزاد گفت: به طور قطعی اعلام می‌کنم، خصوصا در مسکن مهر پردیس از آنجایی که تقاضا بالا بود اجازه ندادیم، کسی بدون فرم«ج» سبز ثبت نام کند و اگر هم اتفاق افتاده تخلف بوده اما بنده به عنوان وزیر وقت اعلام می‌کنم چنین اجازه‌ای را به هیچ کس ندادم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.