| کد خبر: 201276 |

◄ حاشیه‌ حمل و نقلی از ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم + عکس

اگرچه علی نیکزاد، تنها مقام دولت محمود احمدی‌نژاد نیست که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کرده اما به علت مدیریت وی بر وزارت راه و شهرسازی، این ثبت نام مورد توجه حمل و نقلی‌ها قرار گرفته و خبر این ثبت نام در گروه‌های مختلف حمل و نقلی در شبکه‌عای اجتماعی به طور وسیع باز نشر شده است.

تین نیوز

یکی از حاشیه‌های حمل و نقلی ثبت نام دواطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس که مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفته ثبت نام «علی نیکزاد» وزیر اسبق راه و شهرسازی است که خبر آن به طور وسیع در گروه‌های حمل و نقلی بازنشر شده است.

به گزارش تین نیوز، علی نیکزاد وزیر اسبق راه و شهرسازی، روز 14 آذر و در پنجمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس، به همراه مادر خود در محل ثبت نام (فرمانداری اردبیل) حضور یافت و از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد و به صورت رسمی وارد عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شد.

گزارش خبرنگار تین نیوز حاکی است اگرچه علی نیکزاد، تنها مقام دولت محمود احمدی‌نژاد نیست که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کرده اما به علت مدیریت وی بر وزارت راه و شهرسازی، این ثبت نام مورد توجه حمل و نقلی‌ها قرار گرفته و خبر این ثبت نام در گروه‌های مختلف حمل و نقلی در شبکه‌های اجتماعی به طور وسیع باز نشر شده است.

photo_2019-12-08_11-40-07

تاکنون به غیر از نیکزاد، فاطمه جوادی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران دولت نهم، رضا تقی پور وزیر ارتباطات دولت نهم، عبدالرضا مصری وزیر رفاه دولت نهم و صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم نیز در انتخابات شرکت کرده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.