| کد خبر: 200206 |

جلسات ویژه کمیسیون عمران جهت کنترل قیمت مسکن و نرخ حمل و نقل

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون جلسات مداوم و ویژه‌ای را جهت کنترل قیمت مسکن و نرخ حمل و نقل پس از افزایش قیمت بنزین با مسئولان ذیربط برگزار خواهد کرد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون جلسات مداوم و ویژه‌ای را جهت کنترل قیمت مسکن و نرخ حمل و نقل پس از افزایش قیمت بنزین با مسئولان ذیربط برگزار خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محمدرضا رضایی‌کوچی درباره احتمال تأثیر نرخ بنزین روی قیمت مسکن، اظهار داشت: اگر دولت نظارت و کنترل کافی در این باره داشته باشد، می تواند از افزایش قیمت مسکن جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه با نظارت کافی قیمت مسکن قابل کنترل است، ادامه داد: برای تحقق این مسئله دولت باید قیمت زمین و مصالح ساختمانی را کنترل کند و اجازه ندهد که فضای روانی حاصل از گرانی بنزین روی قیمت مسکن تأثیر بگذارد.

رضایی‌کوچی با تاکید بر ضرورت کنترل نرخ وسایل حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تصریح کرد: دولت باید بر قیمت وسایل حمل و نقل نظارت جدی داشته باشد و همچنین لازم است به جهت افزایش قیمت بنزین، حمایت‌های ویژه‌ای از رانندگان داشته باشد تا گرانی بنزین جبران شود و آنان دچار مشکل نشوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از رانندگان با خودروهای شخصی خود مسافرکشی می کنند، ادامه داد: لازم است دولت از این رانندگان هم حمایت های ویژه ای به عمل آورد چرا که  معیشت و گذران زندگی این افراد وابسته به مسافرکشی است.

وی اظهار داشت: قطعاً کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جلسات مداوم و ویژه‌ای را با مسئولان ذیربط برگزار خواهد کرد و به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت مسکن، نرخ کرایه وسایل حمل و نقل درون شهری و بلیت وسایل حمل و نقل برون شهری را نمی‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.