| کد خبر: 181196 |

توزیع ناعادلانه 4 میلیون قیر رایگان میان استان‌ها

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح‌های سه‌گانه تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها، مسکن مهر و توزیع عادلانه قیر رایگان با حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون بررسی می‌شود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح‌های سه‌گانه تحقیق و تفحص از مسکن مهر و توزیع عادلانه قیر رایگان با حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون بررسی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: در این نشست قرار است که سه طرح تحقیق و تفحص با حضور وزیر راه مورد بررسی قرار گیرد.

4 میلیون قیر رایگان میان استان‌ها به‌صورت عادلانه توزیع نشده است

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از طرح‌های تحقیق و تفحص مربوطه به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توزیع قیر رایگان در  سال 96 و 97 است، طراحان این طرح معتقد هستند که 4 میلیون رایگان در سال جاری میان استان‌ها به‌صورت عادلانه توزیع نشده است و این مسئله بر عملکرد پروژه‌های عمرانی اثر گذاشته است.

طرح تفحص از نحوه اجرای پروژه‌های مسکن مهر

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: همچنین طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر یکی دیگر از مسائلی است که در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

طراحان طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به دنبال آن هستند که دلایل طولانی شدن اجرای پروژه، دلایل عملی نشدن تعهدات دولت، عدم اجرای زیرساخت‌های پروژه، نحوه هزینه کرد اعتبارات، نحوه انتخاب پیمانکاران اجرای پروژه و نحوه رسیدگی به مطالبات متقاضیان شفاف‌سازی شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: طراحان طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به دنبال آن هستند که دلایل طولانی شدن اجرای پروژه، دلایل عملی نشدن تعهدات دولت، عدم اجرای زیرساخت‌های پروژه، نحوه هزینه کرد اعتبارات، نحوه انتخاب پیمانکاران اجرای پروژه و نحوه رسیدگی به مطالبات متقاضیان شفاف‌سازی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.