| کد خبر: 186306 |

افزایش 400درصدی نقدینگی در دولت تدبیر و امید

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید دارد که رئیس جمهور قول هایی داده که نباید فراموش کند.

تین نیوز

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید دارد که رئیس جمهور قول هایی داده که نباید فراموش کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبان و هفته معلم، گفت: انتظار می رود وزیر آموزش و پرورش معوقات قشر فرهنگیان را پرداخت کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور فراموش کرده است خسارت سیل زدگان سال 95 را پرداخت کند، ادامه داد: لازم است نکاتی را خدمت ایشان یادآور شویم تا قول هایی که داده اند را فراموش نکنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور فراموش نکنید قول دادید به قدری رونق ایجاد کنید که دیگر مردم نیاز به یارانه نداشته باشند، قول دادید عزت را به پاسپورت ایرانی برمی گردانید و از جوانان استفاده می کنید، آیا هیات دولت شما پیرتر نشده است.

وی افزود: قول دادید تورم را کنترل می کنید و آن را متناسب با جیب مردم برآورد می کنید، می دانید جیب مردم چه می گوید، فراموش نکنید قول دادید نقدینگی را کنترل می کنید و افزایش تورم را ناشی از بازگشت سرمایه های مسکن مهر می دانستید، شما قول دادید مسکن اجتماعی فراهم می کنید، آیا می دانید در دولت شما میزان نقدینگی کشور 4 برابر شده است، از 400 هزار میلیارد به یک تیلیریون و 700 هزار میلیارد تومان شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شما قول دادید فرهنگ و اقتصاد را به مردم واگذار می کنید و به قانون عمل می کنید آیا می دانید به قانون جرائم بانکی عمل نشده و حقوق کارکنان طبق قانون افزایش پیدا نکرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.