| کد خبر: 16369 |

تکمیل بزرگراه تهران - شمال دغدغه تمامی مردم کشور است

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان شمال کشور گفت: مقصد گردشگری بسیاری از مردم در تعطیلات، شهرهای شمالی کشور بوده بنابراین برای کاهش ترافیک در این محورها باید تکمیل بزرگراه های تهران شمال و همچنین یازده کیلومتر باقی مانده از آزادراه قزوین-شمال در محدوده منجیل در اولویت کاری دولت قرار گیرد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، ابوذر ندیمی با بیان اینکه باید راههای های ارتباطی مناطق شمال کشور تکمیل شود، گفت: در آینده نزدیک و در نشست مشترکی با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، آخوندی وزیر راه و شهر سازی و نمایندگان مجلس عضو فراکسیون نمایندگان شمال کشور موضوع تکمیل آزاد راه تهران شمال بررسی می شود.
 
نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترافیک شدید در جاده های منتهی به استان های شمالی در روزهای گذشته این ضرورت را ایجاب کرده که باید به وضعیت محورهای ارتباطی رسیدگی شود تا علاوه بر کاهش هزینه های مالی گردشگری، زمان سفرها نیز تقلیل یابد.
 
ندیمی با بیان اینکه تکمیل آزاد راه تهران-شمال خواسته تمامی مردم کشور است، گفت: علاوه بر آزاد راه تهران شمال، تکمیل یازده کیلومتر باقی مانده از آزاد راه قزوین-رشت در محدوده منجیل نیز باید در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی باشد.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: برای تامین منابع مالی تکمیل ساخت جاده های منطقه شمال کشور دولت با اعمال مدیریت صحیح و از طریق فاینانس، اقدام کند.
 
ندیمی گفت: با تکمیل بزرگراه تهران-شمال علاوه بر تسهیل موضوع گردشگری تمامی مردم کشور، کریدور شمال به جنوب نیز کامل می شود که انجام این مهم حمل و نقل کالا را نیز آسان می کند.
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان شمال کشور یادآور شد: دولت برای تکمیل آزاد راه تهران-شمال علاوه بر ارائه زمین باید بخشی از منابع مالی آن را نیز خود تقبل کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا امیدوار 0 0

    رسیدگی کنید دیگه چرا فقط شعار میدید سالهای ساله گوشه مردم از این حرفها پره تمام شما مسئولین اهمیت ساخت این پروزه را میدونید چقدره ولی هنوز بعد از این همه سال متولیه اون رو نمیدونید کیه!

  • شهناز 0 0

    اگه ٣٥سال تاخیرساخت براى آ زادراه تهران شمال در کشورى مانندژاپن اتفاق مى افتاد حتمأ ازخجالت شرمندگى خود کشى مى کرد.

  • ابراهیم خیرالهی 0 0

    فکر کنم جلسه معاون اول با ریس مجلس واقای اخوندی جهت برسی ازادراه روز اخر ریاست اقیان باشه یا اگر شد دولت بعدی مردم هفده سال صبر کردن این هشت سال که جیزی نیست؟