| کد خبر: 144778 |

حسینی در تذکر شفاهی؛

ضرورت اجرای دستور‌العمل‌های ریاست جمهوری مبنی بر ضرورت بکارگیری زنان فرهیخته و متخصص کشور

نماینده مردم تهران در مجلس بر ضرورت اجرای دستور‌العمل‌های ریاست جمهوری مبنی بر ضرورت بکارگیری زنان فرهیخته و متخصص کشورمان و ارتقای جدی جوانان شایسته در سطوح مدیریتی وزارتخانه ها تأکید کرد.

تین نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس بر ضرورت اجرای دستور‌العمل‌های ریاست جمهوری مبنی بر ضرورت بکارگیری زنان فرهیخته و متخصص کشورمان و ارتقای جدی جوانان شایسته در سطوح مدیریتی وزارتخانه ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیده فاطمه حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 7 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بر ضرورت اجرای دستور‌العمل‌های ریاست جمهوری مبنی بر ضرورت بکارگیری زنان فرهیخته و متخصص و ارتقای جدی جوانان شایسته در سطوح مدیریتی وزارتخانه ها تأکید کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به وزرای دفاع و کشور بر لزوم تسریع در ابلاغ آیین‌نامه‌های قوانین مرتبط با معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر و جانبازان تأکید کرد و افزود: با توجه به ضرورت حمایت از ایثارگران و بر اساس بند (د) ماده 88 قانون برنامه ششم که حمایت از فرزندان ایثارگر را مد نظر قرار داده لازم است در این زمینه تعجیل شود.

حسینی در تذکر دیگر به رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد بر ضرورت تدوین آیین‌نامه نحوه تبلیغات برای ارائه خدمات بانکی و پولی بر اساس ماده 14 قانون برنامه ششم تأکید کرد و یادآور شد: از مهلت قانونی تدوین این آیین‌نامه می‌گذرد و مشکلاتی را به ویژه در بازار غیرمتشکل پولی و بانکی به وجود آورده است، ضروری است در این زمینه آیین‌نامه بر اساس قانون برنامه ششم تدوین شود تا شاهد مشکلاتی مانند سپرده گذاران کاسپین نباشیم.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.