| کد خبر: 143147 |

نماینده مردم گناباد در مجلس عنوان کرد؛

احتمال عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر معرفی شده دولت

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال دارد سه وزیر پیشنهادی دولت به مجلس نتوانند رای اعتماد بگیرند.

تین نیوز

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال دارد سه وزیر پیشنهادی دولت به مجلس نتوانند رای اعتماد بگیرند.

حمید بنایی اظهار کرد: معمولا برای چینش وزیران در مجلس اجماعی صورت می گیرد و آنچه تا کنون شاهد آن هستیم برآیند مجلس از وزرای پیشنهادی مثبت است.

وی ادامه داد: برخی از وزرای پیشنهادی که برنامه ها و صحبت های آنها را شنیده ایم ضعف هایی دارند که احتمال می رود دو تا سه وزیر پیشنهادی رای اعتماد از مجلس نگیرند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته جلسات فشرده ای وزرای پیشنهادی با فراکسیون ها و کمسیون های مجلس برگزار کرده اند تا نمایندگان در جریان دقیق برنامه ها و صحبت های آنها قرار گیرند.

وی افزود: در این جلسات وزرای پیشنهادی نقد ها و پیشنهادات نمایندگان راشنیده اند و از سوی دیگر نمایندگان نیز در جریان مشکلات پیش رو قرار گرفته اند.

بنایی در خصوص وزیر پیشنهادی علوم نیز گفت: احتمالا وزارتخانه علوم با سرپرست اداره شود تا رئیس جمهور به جمع بندی در خصوص گزینه های پیشنهادی برسد البته مجلس نیز آمادگی کمک به دولت را دارد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظر نمایندگان در خصوص جناب آقای جهرمی که با 36 سال سن وارد این عرصه شده اند مثبت است و ما در مجلس ایشان را فردی خلاق، خوش فکر دیده ایم و برنامه های توسعه ای خوبی را نیز به نمایندگان ارائه کرده اند.

بنایی افزود: امیدوار بودیم حداقل یک وزیر زن از طرف دولت به مجلس پیشنهاد شود و حتی کمسیون بانوان مجلس این پیشنهاد را به دولت داده بود ولی این مهم از سوی دولت صورت نگرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.