| کد خبر: 141314 |

اجرای طرح تاکسی‌ اینترنتی از ابتدای شهریور در قم

طرح تاکسی ‌های اینترنتی یا تلفن همراه تاکسی به صورت آزمایشی در قم از اول شهریور ماه امسال اجرایی می شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: طرح تاکسی های اینترنتی یا تلفن همراه تاکسی به صورت آزمایشی در قم از اول شهریور ماه امسال اجرایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: نرم افزارهای اینترنتی برای جا به جایی مسافران و خدمات رسانی در زمان کمتر با کیفیت بهتر در عرصه حمل و نقل وارد شده است.

وی گفت: از این رو سازمان تاکسیرانی با بررسی ها و پیگیری های انجام شده شرکت های واجد شرایط را از نظر فنی شناسایی کرده و شرکت های حمل و نقل تحت نظارت سازمان تاکسیرانی به آنها معرفی شدند و در آینده ای نزدیک خدمات اینترنتی به صورت آزمایشی از سوی شرکت های حمل و نقل شروع می شود.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: در دوران آزمایشی نواقص و کاستی های طرح احصا و برطرف می شود تا به صورت دائم خدمات اینترنتی به شهروندان ارائه شود.

عزتی خاطرنشان کرد: هدف این طرح سرعت در ارائه خدمات است و به محض این که شهروند اپلیکیشن را انتخاب می کند خودرو در اسرع وقت در مکان حاضر می شود.

وی با بیان این که 6 هزار تاکسی در سطح شهر قم وجود دارد، گفت: این تعداد شامل 2 هزار و 300 تاکسی خطی، 2 هزار و 400 تاکسی گردشی و یک هزار دستگاه تاکسی بیسیم است و باقیمانده تاکسی ها بین قم و شهرهای اقماری تردد دارند.

وی یادآور شد: حدود 17 گشت بازرسی تاکسی ها در سطح شهر در قالب خودرو و موتور فعال است و 20 تن بازرس نسبت به کنترل و نظارت تاکسی های سطح شهر فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.