| کد خبر: 140270 |

رییس سازمان تاکسی‌رانی شهرداری رباط کریم:

طرح ساماندهی تاکسی های فرسوده در رباط کریم آغاز شد

رییس سازمان تاکسی‌رانی شهرداری رباط کریم از طرح ساماندهی تاکسی های فرسوده این شهرستان برای مدل های پیش از سال 1386 خبر داد.

تین نیوز

 رییس سازمان تاکسی‌رانی شهرداری رباط کریم از طرح ساماندهی تاکسی های فرسوده این شهرستان برای مدل های پیش از سال 1386 خبر داد.

علیرضا قمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت : مطابق آمار سازمان تاکسی‌رانی هم اکنون 146 تاکسی مدل 86 و قبل از آن در ناوگان تاکسیرانی شهر مشغول به فعالیت هستند که می توانند با ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده مبادرت به دریافت تاکسی صفر نمایند .

قمی افزود : این طرح هم اکنون آغاز گردیده و در سطح شهر فراخوان تاکسی های فرسوده نصب شده است و رانندگان گرامی می توانند با در دست داشتن مدارک خود به تاکسی‌رانی شهر رباط کریم مراجعه نمایند .

وی بیان داشت: این طرح با همکاری و هماهنگی ستاد حمل و نقل و سوخت و اعطای تسهیلات بانکی از طریق بانک ها با هدف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر رباط کریم اجرایی خواهد شد.

رییس سازمان تاکسی‌رانی شهرداری رباط کریم در پایان گفت: مالکان تاکسی که خودروی آنها تا مدل سال 1386 است برای دریافت تسهیلات نوسازی خودرو با سامانه اطلاع رسانی سازمان تاکسیرانی شهر رباط کریم با شماره 56410083 تماس حاصل فرموده و یا به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر رباط کریم واقع در بلوار امام خمینی (ره)، بعد از 5 پل، روبروی پارک گل نرگس مراجعه نمایند .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.