| کد خبر: 245533 |

◄ راه‌های فارس نیازمند توسعه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: از آنجا که میزان تردد در راههای فارس متناسب با میزان راههای آن نیست، برای به تعادل رسیدن و ایجاد تناسب نیازمند توسعه راههای این استان هستیم.

تین نیوز

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: از آنجا که میزان تردد در راههای فارس متناسب با میزان راههای آن نیست، برای به تعادل رسیدن و ایجاد تناسب نیازمند توسعه راههای این استان هستیم.

به گزارش تین نیوز، رضایی با اشاره به وجود ١١ هزار کیلومتر راه روستایی در این استان افزود: نیمی از این راه‌ها فاقد آسفالت است و اداره کل راهداری استان باید یکی از اولویت های اصلی خود را ساماندهی این راه‌ها قرار دهد.

رضایی، با اشاره به فرسوده بودن ناوگان اداره کل راهداری فارس بیان کرد: تعداد ماشین آلات سنگین اداره کل راهداری فارس حدود ۳۰۰ دستگاه است که عمدتا عمر آنها بالا است.
او اظهار داشت: باید از ظرفیت های قانونی بودجه ۱۴۰۱ برای نوسازی ناوگان سنگین استان کمک گرفته شود.

وی بیان کرد: استان فارس در بحث تصادفات جاده ای در جایگاه خوبی قرار ندارد و میزان حوادث بسیار بالا است که نمی خواهیم فارس در این زمینه دارای رتبه های نخست در کشور باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: بخش اندکی از بالا بودن این آمار به مسائل مدیریتی باز می‌گردد اما عمده علت آن وجود حدود ۳۰۰ نقطه حادثه خیر در استان است که انتظار داریم که کمک شود تا ساماندهی شوند.

رضایی افزود: سامانه‌های کنترل و ثبت تخلفات موجود در محورهای مواصلاتی فارس نیز پاسخگوی نیاز این استان نیست و باید با بهره گیری از فناوری های روز به ساماندهی این حوزه و کاهش تصادفات کمک کرد.

در این آیین علیرضا راستار به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس معرفی و از زحمات علیرضا سیاهپور مدیر کل سابق این اداره کل که هم اینک سرپرست دفتر نگهداری راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است تقدیر شد.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.