| کد خبر: 251491 |

شهر کرد با دمای ۲۲- سردترین مرکز استان طی امروز

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در نیمه شمالی کشور جوی پایدار و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تداوم آلودگی هوا را خواهیم داشت. طی این مدت در برخی نقاط استان های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود.  

وی افزود: طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود. از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا۵ بهمن) برای جنوب استان های فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، جزایر واقع در خلیج فارس و پنجشنبه (۶ بهمن) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط هرمزگان و کرمان بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.  

ضیاییان ادامه داد: طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز در بعضی ساعات مواج خواهند بود. 

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳ بهمن )قسمتی ابری همراه با غبار محلی  با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و روز  سه شنبه ( ۴ بهمن) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۲ و ۳ بهمن)  بندرعباس با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۲۲- و ۲۱-  درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.