| کد خبر: 229915 |

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام پیگیری شود

فرماندار یزد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام پیگیری شود.

تین نیوز

فرماندار یزد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف جزو مطالبات مردم و موضوع مهمی است که باید توسط مسوولان پیگیری و اقدام شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید محمد رستگاری در بازدید از طرح‌های نیمه تمام شهر شاهدیه با قدردانی از اقدامات صورت گرفته به اهمیت همراهی مسوولان و پیگیری تکمیل آنها اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم و کمک به توسعه در گرو همکاری و جدیت در انجام امور مختلف و تکمیل طرح‌هاست.

وی با بیان اینکه تاکنون در این منطقه کارهای خوبی در بخش فرهنگی و عمرانی و خدمت به مردم صورت گرفته بر سرعت بخشیدن به آنها تاکید کرد و ادامه داد: سرعت بخشیدن در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی موجب رضایت مردم است و طولانی شدن آنها هزینه‌بر است .

این مسوول با بیان اینکه باید همواره رضایت مردم را مسوولان اجرایی مدنظر قرار دهند بیان کرد:  تامین آسایش و ایجاد امکانات مناسب برای شهروندان جزو برنامه‌های محوری دولت است و برای تحقق آن همه باید در کنار هم وظایف را انجام دهند.

رستگاری گفت: خدمات رسانی سریع و مناسب به مردم و ایجاد فضای با نشاط برای عموم شهروندان امری ضروری است و فعالیت‌های شهرداری با همکاری دیگران اقدامی ضروری و گام مهم در راستای ارائه خدمات ارزشمند به آحاد جامعه است که باید جدی گرفته شود.

فرماندار یزد از ایستگاه کلانتری، مسیر جاده سلامتی پیاده روی باغات واکف ابرندآباد، مرمت قلعه و احیای بافت تاریخی بازدید کرد .

شهر شاهدیه با جمعیتی بیش از ۲۵ هزار نفر در حاشیه شهر یزد قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.