| کد خبر: 224639 |

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد

بومی سازی تکنولوژی های نوین با انعقاد قرار داد با دانشگاه صنعتی شریف

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار ما گفت:دو طرح پژوهشی نشت یابی با پهباد و طراحی و ساخت هیتر برقی به منظور نصب بر روی رگولاتورهای ایستگاه های تقلیل فشار ما بین شرکت گاز استان قزوین و دانشگاه صنعتی شریف کلید خورد.

تین نیوز

قزوین- مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار ما گفت:دو طرح پژوهشی نشت یابی با پهباد و طراحی و ساخت هیتر برقی به منظور نصب بر روی رگولاتورهای ایستگاه های تقلیل فشار ما بین شرکت گاز استان قزوین و دانشگاه صنعتی شریف کلید خورد.

اسماعیل مفرد بوشهری : اهداف پژوهش  استفاده از دانش ، ظرفیت علمی  دانشگاهها ، پارک های علم و فناوری  و شرکت های دانش بنیان به منظور رفع مشکلات با استفاده از تکنولوژی های نوین  و بومی سازی  این تکنولوژی ها در صنعت گاز کشور می باشد  که در همین راستا شرکت گاز استان قزوین سعی کرده با حمایت از طرح های پژوهشی در حوزه های مختلف به این مهم دست یابد.

وی ضمن بیان مشکلات و موانع  نشت یابی مسیر های خطوط تغذیه برون شهری  به ویژه در مناطق کوهستانی افزود به منظور برداشتن موانع موجود  شرکت گاز استان قزوین به عنوان اولین شرکت ، قرار دادی در قالب پروژه  پژوهشی نشت یابی و فیلم برداری  و بازبینی خطوط  با پهباد را با دانشگاه صنعتی شریف منعقد نمود که امید است پس از اتمام پروژه ،  دانش نشت یابی با پهباد در کشور  بومی شده و شرکت گاز استان قزوین در این زمینه پیشرو باشد.

بوشهری در پایان گفت: مشکلات  هیترهای فعلی در  ایستگاههای تقلیل فشار  را نیز تشریح کرد و گفت    شرکت گاز استان قزوین قرار دادی پژوهشی با دانشگاه صنعتی شریف در قالب طراحی و ساخت هیتر برقی  به منظور نصب بر روی رگولاتور ایستگاههای تقلیل فشار انعقاد نمود تا بتواند در جهت صرفه جویی در مصرف گاز ، کاهش آلودگی هوا  و کاهش هزینه نگهداری گام بردارد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.