| کد خبر: 185829 |

ضرورت به‌روزرسانی ماشین‌آلات شهرداری قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سازمان‌های شهرداری مانند آتش‌نشانی، خدمات شهری و پسماند از ابزارآلات و ماشین‌آلات ضعیفی برخوردار هستند به همین دلیل مجهز کردن آنها به لوازم استاندارد از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سازمان‌های شهرداری مانند آتش‌نشانی، خدمات شهری و پسماند از ابزارآلات و ماشین‌آلات ضعیفی برخوردار هستند به همین دلیل مجهز کردن آنها به لوازم استاندارد از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محسن حق‌شناس امروز اظهار کرد: پرداخت بدهی‌های شهرداری قزوین به بانک شهر از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه 300 میلیارد تومان شهرداری قزوین به بانک شهر بدهی دارد، بیان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین شهرداری را مکلف کرده تا این بدهی سرسام‌آور را که حجم زیادی از اعتبارات شهرداری را می‌بلعد، پرداخت کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: در سال جاری مقرر شده تا شهرداری قزوین 150 میلیارد تومان از بدهی‌های خود را به بانک شهر بپردازد.

حق‌شناس گفت: سازمان‌های شهرداری مانند آتش‌نشانی، خدمات شهری و پسماند از ابزارآلات و ماشین‌آلات ضعیفی برخوردار هستند به همین دلیل مجهز کردن آنها به لوازم استاندارد از اولویت‌ها و برنامه‌های دیگر مجموعه مدیریت شهری است.

این عضو شورا بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ دلار و تحریم‌ها قیمت ماشین‌آلات در حوزه‌ شهرداری افزایش یافته به همین دلیل حجم زیادی از آنها طی سال گذشته خریداری و به‌روزرسانی نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: اعتبارات لازم برای بروزرسانی وسایل مورد نیاز سازمان‌های شهرداری برای ارایه‌ی خدمات بهتر به شهروندان قزوینی و جلوگیری از خسارت‌های چشمگیر به مردم طی سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: افزایش اعتبارات در انجام امور فرهنگی و ورزشی از دیگر اقدامات دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین بوده تا بتواند برنامه‌های مفیدی را برای شهروندان اجرایی کند.

حق‌شناس ایجاد بوستان‌های جدید و فضای سبز در سطح شهر را از دیگر برنامه‌ها عنوان و بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پارک‌های در اولویت قرار گرفته شده تا با افتتاح آنها شهروندان قزوینی از امکانات این فضاها بهره‌مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: حجم زیادی از مسیرهای رودخانه‌ها با توجه به سیلاب‌هایی که بوده، نیازمند لایروبی است.

این عضو شورا اضافه کرد: انجام اقدامات لازم در خصوص لایروبی مجدد رودخانه‌ها در اوایل سال جاری از تأکیدات شورا به شهرداری است.

وی بیان کرد: در سیلاب‌های اخیر موادی از بالادست به رودخانه‌های قزوین آمده که باید لایروبی گردد تا شهر قزوین در مقابل هر سیلابی حفظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: همچنین برای پیشگیری از سیل در شهر قزوین نیازمند تعریف پروژه‌های جدید و عملیات عمرانی هستیم.

حق‌شناس با بیان اینکه نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی در نظر گرفته است، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر، این بودجه نیاز دارد که تقویت شود تا از بروز حوادث احتمالی درآینده جلوگیری گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.