| کد خبر: 185000 |

◄ هشدار تخلیه منازل بستر رودخانه‌ها به‌دلیل تهدید سیل در قزوین

در پی احتمال طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی منازل، به مالکان همه ساختمان‌ها و واحدهای صنفی مستقر در حاشیه رودخانه‌ها در قزوین در اقدامی پیشگیرانه هشدار تخلیه داده شده است.

تین نیوز

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی احتمال طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی منازل، به مالکان همه ساختمان‌ها و واحدهای صنفی مستقر در حاشیه رودخانه‌ها در قزوین در اقدامی پیشگیرانه هشدار تخلیه داده شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستادمدیریت بحران شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی افزود: با توجه به شدت بارندگی‌ها از احتمال سیلابی، به مالکان منازل و واحدهای صنفی واقع در اطراف حریم و بستر رودخانه‌ها هشدار داده شد تا هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه خانه‌های خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در پی اعلام بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های وشته و باراجین و احتمال طغیان این رودخانه‌ها، آتش‌نشانان سازمان به منظور ایمن‌سازی محلی و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به این منطقه و روستاهای واقع در مسیر رودخانه از جمله میانچال، نجم‌آباد و باراجین و... اعزام شدند و با صدور اطلاعیه کتبی و شفاهی نسبت به تخلیه منازل بستر رودخانه‌ها هشدار دادند.

موسی‌خانی تعداد منازل و واحدهای صنفی شامل رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های در معرض خطر سیل را35 واحد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه پیش‌آگاهی و اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه برای مردم صورت گرفت و شاهد همکاری خوبی بین شهروندان و آتش‌نشانان هستیم.

وی با بیان این‌که هم اکنون هیچ مشکل خاصی در هیچ نقطه‌ای از شهر قزوین وجود ندارد، تاکید کرد: آمادگی لازم برای مقابله با بارش‌ها در تمام مناطق وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.