| کد خبر: 129945 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

اختصاص ۵ هزار تن قیر جهت ساماندهی ورودی‌های شهر قزوین

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از انعقاد تفاهم‌نامهٔ سه‌جانبه میان اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری قزوین و معاونت عمرانی استانداری قزوین جهت انجام عملیات لکه‌گیری، بهسازی و اجرای روکش آسفالت ورودی‌های شهر قزوین خبر داده و گفت: تاکنون ۵ هزار تن قیر از سوی راه و شهرسازی در این راستا تخصیص ‌یافته و پیگیر هستیم تا ۵ هزار تن دیگر نیز تأمین نماییم.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به انعقاد این تفاهم‌نامه مقرر شده ظرف مدت شش ماه تمام ورودی‌های شهر قزوین ساماندهی شود.

 

وی افزود: با توجه به حجم زیاد عملیات بهسازی آسفالت ورودی‌های شهر قزوین، اداره کل راه و شهرسازی پیگیری خود جهت تأمین بخشی از منابع آن از اعتبارات ملی را در دستور کار خود قرار داده و پس از بازدید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و استاندار قزوین و همچنین داود محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، این موضوع در تنظیم بودجه ۹۷ در نظر گرفته شده است.

 

حق لطفی گفت: بهبود وضعیت مسیر نسیم شمال از جمله محورهایی است که حجم قابل‌توجهی از بار ترافیک را از خود عبور می‌دهد که در این خصوص بناست به کمک شهرداری قزوین رفته و با حل کردن موضوع تأمین قیر مصرفی آن را به انجام رسانیم.

 

دبیر کمیته ایمنی راه‌های استان اضافه کرد: مسیر محمودآباد نمونه به سمت قزوین نیز با همکاری و تأمین مجدد قیر عملیات بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت آن در حال انجام است.

 

حق لطفی بیان کرد: برای انجام عملیات ساماندهی وضعیت ورودی‌های شهر قزوین تاکنون ۵ هزار تن قیر رایگان از سوی راه و شهرسازی تأمین شده که با پیگیری صورت گرفته، بناست ۵ هزار تن قیر دیگر نیز برای انجام عملیات آسفالت ورودی‌های شهر قزوین از سوی وزارت راه و شهرسازی تخصیص یابد.

 

وی افزود: میدان مینودر-رزجرد تا پل وینا نیز سال گذشته عملیات لکه‌گیری آن انجام شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی عنوان کرد: اجرای عملیات لکه‌گیری، بهسازی و اجرای روکش آسفالت محورهای قزوین-کورانه، قزوین-پل وینا، قزوین-محمودآباد نمونه، قزوین- کمربندی نسیم شمال، قزوین- روستای حسن‌آباد، نجف‌آباد، وثوق آباد، قزوین - باراجین و قزوین - اسماعیل‌آباد هم در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

 

رئیس شورای حمل و نقل استان تأکید کرد: امیدواریم پس از اجرای این تفاهم‌نامه که مسئولیت اجرای آن به عهده شهرداری قزوین است، شاهد ارتقای وضعیت ورودی‌های شهر قزوین بوده و دغدغه خاطر هموطنان و همشهریان عزیز در این خصوص مرتفع گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.