| کد خبر: 261937 |

ورود اولین مترو باس به خطوط اتوبوسرانی تهران

اولین مترو باس همزمان با شروع سال تحصیلی وارد خطوط شد و همچنین از امروز ۲۰۴۷ دستگاه اتوبوس شاغل در خط داریم.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از ورود نخستین دستگاه مترو باس به ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مشرق نیوز ، مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه تا ۱۵ مهر مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است، گفت: همچنین بر اساس مصوبه شورا دانش آموزان و دانشجویان می توانند از تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قرار بود آموزش و پرورش اسامی افراد را با کد ملی در اختیار ما قرار دهد، گفت: تا روز گذشته این اطلاعات ارائه نشد اما دانش آموزان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، گفت: خطوط ۱،۲ و ۴ پرازدحام هستند؛ البته تدابیر لازم در این زمینه صورت گرفته است.

همچنین در ادامه این جسله مهدی علیزاده مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از ورود نخستین دستگاه اتوبوس مترو باس به ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد و گفت: اولین مترو باس همزمان با شروع سال تحصیلی وارد خطوط شد و همچنین از امروز ۲۰۴۷ دستگاه اتوبوس شاغل در خط داریم.

وی در خصوص مترو باس ها، گفت: بعد از ۵ سال که از ورود ۴ دستگاه مترو باس ۲۵ متری می گذرد؛ روز گذشته تست گرم یک دستگاه از این اتوبوس ها با موفقیت انجام و این اتوبوس وارد خط خاوران آزادی شد و تا پایان مهر ۳ دستگاه مترو باس دیگر هم وارد خطوط می شود.

به گفته علیزاده، در ۶ پهنه در قالب ۶ سامانه خدمت رسانی ویژه به مردم خواهیم داشت و برای دانشگاه ها به خصوص دانشگاه علوم و تحقیقات خط ویژه ای در نظر گرفته ایم و باید بگویم که از امروز اتوبوس مدارس هم فعال می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.