| کد خبر: 254982 |

تعیین تکلیف فضاهای خالی بزرگراه امام علی(ع)

بیش از۳۰ زمین خالی از پروژه بزرگراه امام علی(ع) با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، به سرانه‌های عمومی برای شهروندان منطقه۱۴ تبدیل خواهد شد.

تین نیوز

بیش از۳۰ زمین خالی از پروژه بزرگراه امام علی(ع) با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی، به سرانه های عمومی برای شهروندان منطقه۱۴ تبدیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در روند رصد پروژه های شهری منطقه، در سال جدید نیز از ظرفیت های مسیر و محدوده بزرگراه امام علی (ع) برای افزایش سرانه های عمومی ویژه شهروندان این منطقه بازدید کرد.
در جریان این بازدید که با همراهی مدیران شهری و اجرایی منطقه صورت گرفت، فضاها و زمین های خالی باقی مانده از پروژه امام علی (ع) بررسی و برای تبدیل بیش از ۳۰ زمین و فضاهای حاشیه ای این محدوده به سرانه های خدماتی، چون پارکینگ طبقاطی، فضای سبز و... در آینده نزدیک برنامه ریزی شد.
بر این اساس مقرر شد شناسنامه اطلاعاتی و گزارش تکمیلی و پیشنهادی درخصوص تخصیص زمین های مورد نظر به کاربری مورد نیاز تهیه و ارائه شود.
سالاری پور در جریان این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در تهیه طرح و آماده سازی اجرای این پروژه ها، بیان داشت: همه ظرفیت ها برای پیگیری و رفع مشکلات و نیازهای شهری شهروندان متمرکز شده است و در راستای توسعه و آبادانی محلات همچنین ارتقای سرانه های عمومی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان رصد میدانی، ارزیابی طرح ها و راهکار های لازم به زودی ارائه و انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.