| کد خبر: 133321 |

۱۶۳۵ معبر اصلاح شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 7 از تعیین تکلیف یک هزار و 635 معبر واقع در منطقه 7 که عمدتا در بافت فرسوده قرار دارند با هدف اصلاح و تعریض این معابر خبر داد.

تین نیوز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 7 از تعیین تکلیف یک هزار و 635 معبر واقع در منطقه 7 که عمدتا در بافت فرسوده قرار دارند با هدف اصلاح و تعریض این معابر خبر داد.

 

حامد سلیمی با اعلام این مطلب افزود: یکی از عمده ترین فعالیت های معاونت شهرسازی و معماری در ارتباط با طرح تفصیلی، رسیدگی به معابری است که در عرض، نحوه اصلاحی آنها از شرق، شمال، غرب و محور و ... نیاز به تهیه طرح اجرایی دارند.

 

وی تصریح کرد: با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و منطقه 7، توانستیم از دو هزار و 85 معبر واقع در محدوده منطقه که عمدتا در محدوده بافت فرسوده بودند، بالغ بر یک هزار و 635 معبر را تعیین تکلیف کرده و 450معبر باقی مانده نیز تا 2 ماه آتی وضعیتشان مشخص خواهد شد.

 

وی در ادامه از نوسازی تقریبی 45 درصدی بافت های فرسوده سطح منطقه و همچنین بهره مندی 80 درصدی شهروندان از تسهیلات بسته های تشویقی سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد و افزود: معاونت شهرسازی و معماری منطقه با ارائه خدمات رایگان از قبیل مشاوره به شهروندان از طریق کارشناسان منطقه و دفاتر خدمات نوسازی سازمان نوسازی شهر تهران به مالکین، واگذاری گذر ( گذرهایی که خیابان عام نباشند) در صورت تجمیع املاک و ارائه طرح نما با هویت ایرانی اسلامی همراه با تسهیلات بانکی به شهروندان منطقه سعی در احیای هر چه بیشتر بافت های فرسوده دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.