| کد خبر: 208647 |

◄ برنامه ریزی برای تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان از برنامه ریزی برای تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه در سال 99 خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه آبادان از برنامه ریزی برای تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاه در سال 99 خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، پروانه سهرابی در این رابطه عنوان کرد: فرودگاه آبادان هم زمان با ملی شدن صنعت نفت با هدف کمک به صنعت پالایش نفت در کشور تاسیس شده و نقش بسیار مهمی از گذشته تابه حال در عرصه هوایی ایفا کرده است. همچنین اکنون به دلیل ورود بسیاری از توریست ها از شهر آبادان به کشور، فرودگاه نقش بسیار مهمی در جهت گردش مالی و افزایش توریست در کشورایفا می کند.

مدیر فرودگاه آبادان در معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در این فرودگاه طی سال 98 گفت: در این راستا می توان به بهسازی ساختمان اداری شامل تعویض سقف برج مراقبت پرواز، بهسازی و تغییر و تحول عظیم در پارتیشن داخلی ساختمان اداری در واحدهای مختلف، زیباسازی محوطه روبروی ساختمان اداری، بهسازی و ترمیم آسفالت و فضای پارکینگ و سیستم روشنایی فرودگاه، بهسازی آسفالت محوطه روبروی سالن فرودگاه، پیشرفت بیش از۷۰ درصدی ترمینال جدید فرودگاه و ساخت جاده دسترسی به ترمینال جدید اشاره کرد.

وی همچنین از شروع به کار تخریب و بهسازی ترمینال قدیم و همچنین بهسازی محوطه روبروی ترمینال قدیم، احیای بیش از ۱۰ هکتار فضای سبز فرودگاه، بهسازی آسفالت ورودی فرودگاه و محوطه ترمینال، بهسازی واحد ایمنی و آتش نشانی فرودگاه و شروع ساخت خوابگاه و سالن غذاخوری واحد سپاه فرودگاه خبر داد.

سهرابی در معرفی برنامه های فرودگاه آبادان در سال 99 عنوان کرد: در این راستا می توان به ادامه روند بهسازی ترمینال قدیم شامل تغییر نما، دکوراسیون داخلی و تغییر کاربری فضاهای داخلی ترمینال، ساخت سردر ورودی فرودگاه، احداث ساختمان جدید سپاه حفاظت، تکمیل و تجهیز ترمینال جدید و احداث ساختمان تاکسیرانی فرودگاه اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.