| کد خبر: 181764 |

◄ عملکرد مطلوب دولت تدبیروامید در حوزه فرودگاهی

از شرایط تحریم و دوران برجام برای توسعه کمی و کیفی ناوبری هوایی و تجهیز فرودگاه‌ها استفاده مطلوب کرده و میزان تاب‌آوری کشور را در این بخش تا دو دهه افزایش داده‌ایم.

تین نیوز

10هزارمیلیارد ریال طی حدود چهار سال گذشته برای تجهیز فرودگاه‌های کشور و نوسازی سامانه‌های ناوبری هوایی اختصاص‌یافته است. رحمت‌الله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام این مطلب گفت: از شرایط تحریم و دوران برجام برای توسعه کمی و کیفی ناوبری هوایی و تجهیز فرودگاه‌ها استفاده مطلوب کرده و میزان تاب‌آوری کشور را در این بخش تا دو دهه افزایش داده‌ایم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، مه‌آبادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح احداث فرودگاه گناباد افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و نوسازی سامانه‌های ناوبری و ارتباطی و راداری فرودگاه‌ها از مهم‌ترین رویکرد ما در سال‌جاری است و اقدامات خوبی برای ارتقای سطح ایمنی آنها انجام‌شده است.

او گفت: فرودگاه‌های مهرآباد تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد جزو فرودگاه‌های پایلوت کشور برای ارتقای کیفیت بوده و جزو یک‌صد فرودگاه برتر دنیا ازنظر ترافیکی و خدمات این بخش هستند.

مه‌آبادی افزود: مهم‌ترین تمرکز فعالیت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بر روی کیفیت و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم قرار دارد.

او اظهار داشت: براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور با توجه به تعداد فرودگاه‌های فعال و در دست احداث در کشور میزان دسترسی مردم استان‌های مختلف به فرودگاه‌های کشور در حد استاندارد تعیین‌شده است و برنامه‌ای برای احداث فرودگاه جدید در کشور وجود ندارد.

مه‌آبادی با گلایه از این‌که مسئولان شهری گناباد به تعهداتشان برای تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه این شهرستان اعم از احداث راه دسترسی و انتقال آب عمل نکردند، گفت: عملکرد شرکت فرودگاه‌های کشور از عملکرد مسئولان گناباد در این زمینه جلوتر بوده و همه بدهی‌های پیمانکار نیز پرداخت‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.