| کد خبر: 179221 |

مه آبادی در بازدید عابدزاده از غرفه شرکت فرودگاه ها عنوان کرد

◄ اختصاص اعتبار 600 میلیارد تومانی برای توسعه فرودگاه ها

سامانه‌های RCAG فرودگاهی بروز رسانی شد.

تین نیوز

رحمت‌‌الله مه‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جریان بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از غرفه شرکت در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته عنوان کرد که امسال تمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی فرودگاهی را جز یکی به پایان می‌رسانیم و برای توسعه فرودگاه‌های کشور مبلغ 600 میلیارد تومان اعتبار را اختصاص داده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به حضور بخش‌های مختلف این شرکت ازجمله معاونت فرودگاهی (اداره‌های کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها، تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی و دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل)، معاونت هوانوردی (اداره‌های کل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما، کنترل ترافیک هوایی، ارتباطات و ناوبری هوایی ایران و مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی)، دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، اداره کل بازرگانی و سرمایه‌گذاری و مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی عنوان کرد: امسال به بهسازی فرودگاه‌ها توجه خاص شده و برای ارتقای سطح خدمات فرودگاهی اجرای طرح‌های بهسازی را با جدیت دنبال می‌کنیم. در این راستا طرح‌های خرد را کلان کرده‌ایم که این امر کاهش پرونده‌های نظارتی را به دنبال داشته است.

مه‌آبادی همچنین به اجرای طرح‌های اضطراری فرودگاه‌ها با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد و افزود: برگزاری این طرح‌ها در ارتقای فعالیت فرودگاه‌ها در زمان بحران مؤثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین با اشاره به خریداری شش سامانه راداری جدید گفت: اخیراً علی لاریجانی، رئیس مجلس رادار بندرعباس را که به همت متخصصان بومی نصب‌شده افتتاح کرده است و به‌زودی شاهد افتتاح رادار کوشک بزم توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خواهیم بود.

وی با اعلام خبر به‌روزرسانی سامانه‌های ارتباطی RCAG افزود: اکنون مجموعه هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران متحول شده و نگرانی در این حوزه نداریم و می‌توانیم به دنبال جذب بازارهای جهانی باشیم.

مه‌آبادی همچنین به بالا رفتن رضایت مسافران از کیفیت خدمات فرودگاهی با اجرای طرح ASQ اشاره کرد و گفت: اکنون فرودگاه مهرآباد در میان فرودگاه‌های منطقه رتبه چهارم را ازنظر ارتقای کیفیت خدمات کسب کرده است.

وی همچنین به توفیق‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جذب سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: در دوران برجام 60 درصد توافقنامه‌های سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی متعلق به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بوده است.

مه‌آبادی همچنین با تاکید بر فعالیت‌های خوب و موثر مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی اظهار امیدواری کرد که با حمایت و همکاری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دومین هواپیمای فلایت چک نیز خریداری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.