| کد خبر: 179130 |

◄ ارایه آخرین دستاوردهای داخلی حوزه هوانوردی در نمایشگاه حمل‌و‌نقل

نمایشگاه فرصتی برای ارتباط با تولیدکنندگان بومی در حوزه فرودگاهی و ناوبری است.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به نام‌گذاری امسال به «حمایت از تولید داخلی» از ارائه آخرین محصولات و تجهیزات بومی حوزه هوانوردی کشورمان در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابیان این مطلب عنوان کرد: حمل‌ونقل هوایی، مهم‌ترین بخش از صنعت حمل‌ونقل است و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت باید نقشی پررنگ در نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل و صنایع وابسته داشته باشد.

سعید اکبری، یکی از دلایل اصلی حضور ادارات‌کل معاونت عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را در این نمایشگاه حمایت از تولید داخلی و معرفی نیازمندی‌های شرکت به تولیدکنندگان بومی محصولات و تجهیزات حوزه ناوبری عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه نرم‌افزارهای تولیدشده داخلی در حوزه هوانوردی ازجمله سیستم طرح پرواز الکترونیکی و سیستم گزارش دهی مکانیزه مراقبت پرواز ارائه می‌شود.

همچنین در حوزه سخت‌افزاری نیز سیمیلاتورهای مراقبت پرواز و تجهیزات نگهداری سامانه‌های CNS عرضه می‌شود. بازدیدکنندگان با سازوکار خودروهای مجهز آتش‌نشانی فرودگاهی که اخیرا توسط کارخانه داخلی تولیدشده‌اند آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به خودکفایی کشورمان در نصب سامانه‌های راداری گفت: این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای اعلام نیاز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حوزه تجهیزات ناوبری هوایی به شرکت‌های توانمند و دارای ظرفیت تولید داخلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.