| کد خبر: 176064 |

خادمی:

◄ اولویت‌بندی‌های مناسب اسلامی در حوزه زیربناهای حمل‌ونقل

اولویت‌بندی‌های محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه زیربناهای حمل‌ونقل صحیح و جامع است.

تین نیوز

اولویت‌بندی‌های محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه زیربناهای حمل‌ونقل صحیح و جامع است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل بابیان این مطلب گفت: تخصص‌گرایی، ترویج مسئولیت اجتماعی، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، عدالت محوری، استفاده از فناوری‌های نوین، دسترسی آزاد به اطلاعات و حفظ محیط‌زیست ازجمله اصول اساسی است که در برنامه‌های ایشان به آن‌ها توجه ویژه شده است.

خادمی تحصیلات و سوابق اسلامی را نشان از توانایی ایشان در حوزه راه و شهرسازی دانست و گفت: امیدواریم بارای اعتماد مجلس، وزارت راه و شهرسازی از توانمندی‌های ایشان بهره‌مند شود.

او با اشاره به برنامه‌های مهندس اسلامی گفت: توسعه یکپارچه شبکه حمل‌ونقل ایران در قالب ده کریدور توسعه و با ایده کلان اتصال به شبکه حمل‌ونقلی کشورهای همسایه و افزایش تجارت و گردشگری با آنان باهدف توسعه منطقه‌ای به‌ویژه پیرامونی و مرزی ایران به‌عنوان اصلی تحول انگیز در راس راهبردهای حمل‌ونقلی مهندس اسلامی قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزایش سطح بهره‌مندی ایران از مزایای طرح فراسرزمینی راه ابریشم، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لجستیک به‌منظور اتصال به شبکه زنجیره تامین داخلی و بین‌المللی و تکمیل شبکه راه‌های کشور و رشد متوازن انواع راه‌ها را از دیگر برنامه‌های راهبردی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد که در توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل ایران بسیار موثر خواهد بود.

خادمی تحصیلات مهندس اسلامی درزمینه راه و ساختمان را دلیل نگاه تخصصی او به حوزه زیرساخت‌های حمل‌ونقل عنوان و اضافه کرد: در برنامه ایشان بازنگری آیین‌نامه‌های موجود و تدوین دستورالعمل‌های جدید درزمینه مهندسی راه و روسازی با درنظر گرفتن مسائل اقتصادی، فنی و اجرایی به‌عنوان یکی از برنامه‌های حوزه جاده‌ای مطرح‌شده که با توجه به مشکلات موجود در این زمینه نشان از اشراف ایشان بر مسائل توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل دارد.

او بابیان این‌که تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ریلی کشور از اولویت‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است گفت: بنابر سند چشم‌انداز بیست‌ساله و برنامه ششم توسعه، توسعه شبکه ریلی کشور در اولویت قرار دارد که این موضوع در برنامه‌های اسلامی نیز بازتاب خوبی داشته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اظهار امیدواری کرد تا با توجه به برنامه جامع و تخصصی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی شاهد رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایشان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.