| کد خبر: 176006 |

◄ خواسته‌های فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای از وزیر جدید راه

درخواست ما از وزیر جدید راه و شهرسازی این است که متناسب با سهمی که حمل‌ونقل جاده‌ای از جابه‌جایی بار و مسافر دارد به این حوزه توجه کند.

تین نیوز

درخواست ما از وزیر جدید راه و شهرسازی این است که متناسب با سهمی که حمل‌ونقل جاده‌ای از جابه‌جایی بار و مسافر دارد به این حوزه توجه کند. احمدرضا عامری، رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری بابیان این مطلب گفت: با آقای اسلامی روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم که نماینده هر یک از تشکل‌های صنفی ایشان را در جریان مشکلات و مطالبات تشکل‌ها و انجمن‌ها قراردادند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، عامری درباره برنامه‌های وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: آقای اسلامی هنوز شروع به کارنکرده‌اند که بخواهیم عملکرد ایشان و برنامه‌هایشان را مورد قضاوت دهیم.

او گفت: با توجه به عملکردشان در دستگاه‌های مختلف وی را مرد کار دیدیم و جلسه‌ای که روز گذشته با نمایندگان تشکل‌ها برگزار شد پیگیری جدی مشکلات را در دستورکار خود قرارداد و امیدواریم در عمل هم پیگیر رفع مشکلات فعالان حوزه حمل‌ونقل و مسکن باشد.

عامری با اشاره به مطالبات تشکل‌های حمل‌ونقل از وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: برخی از آیین‌نامه‌ها و قوانین که در حوزه حمل‌ونقل وجود دارد بازدارنده هستند و چوب لای چرخ فعالان این حوزه می‌گذارند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری بابیان این‌که حذف مقررات زائد و آیین‌نامه‌های بازدارنده ارتباطی با مشکلات ارزی ندارد که از توان مسئولان خارج باشد، تاکید کرد: همین‌که دولت ترمزی برای بخش‌خصوصی نباشد برای ما کافی است و مطالبه جدی ما از آقای اسلامی بازنگری در برخی از قوانین بازدارنده است.

عامری با اشاره به طرح مسائل و مشکلات نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقلی اظهار داشت: روز گذشته عده‌ای از مشکلات درباره تامین لاستیک و قطعات یدکی حرف زدند؛ اما همکاران ما باید بدانند مشکل تامین لاستیک اساسا ارتباطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد و وزارتخانه دیگری باید این مشکل را حل کند.

او تاکید کرد: حمل‌ونقل جاده‌ای بیش‌ترین سهم را در جابه‌جایی بار مسافر دارد به‌طوری‌که 87‌درصد جابه‌جایی‌ها از طریق حمل‌ونقل زمینی انجام می‌شود؛ بنابراین بیش‌ترین بار وزارت راه و شهرسازی بر دوش فعالان صنف حمل‌ونقل است اما متاسفانه کم‌ترین توجهات و کم‌ترین اعتبارات به این حوزه تخصیص داده می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.