| کد خبر: 175755 |

در آستانه اربعین حسینی رخ داد:

◄ افتتاح بخش دیگری از کریدور نوار ساحلی جنوب کشور

مسیرهای اصلی تردد زائران اربعین حسینی و جاده‌های منتهی به پایانه‌های مهران در استان ایلام و اهواز به شلمچه نیز در حال ایمن‌سازی است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح بخشی از کریدور نوار ساحلی جنوب کشور خبر داد و گفت: در راستای تسهیل تردد زوار سیدالشهدا و در آستانه اربعین حسینی، پل شهید ناجیان بر روی رودخانه کرخه در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی همراه با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از پروژه‌های استان خوزستان بازدید کرد.

خیراله خادمی در این بازدید ضمن اعلام افتتاح پل ناجیان گفت: افتتاح این پل موجب تسهیل تردد زوار اربعین در مسیر شوش به سمت چذابه می‌شود.

وی افزود: این پل دو سمت رودخانه کرخه را به یکدیگر متصل می‌کند و علاوه بر تسهیل تردد در این محور موجب کاهش ترافیک در دیگر مسیرهای موجود و سهولت رفت‌و‌آمد روستاییان می‌شود.

خادمی طول این پل را 268 متر اعلام کرد و گفت: پل شهید ناجیان به عرض 12متر، دارای هفت دهانه به طول 22 تا 45 متر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: جاده‌های دسترسی به پل حدود 500 متر است و برای دسترسی راحت‌تر جاده‌های انحرافی به طول 1.5 کیلومتر متر و عرض هفت متر نیز احداث‌شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 150 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: احداث این پل در شکوفایی اقتصادی منطقه، اتصال استراتژیک شرق و غرب شوش به یکدیگر تاثیر بسیار زیادی دارد.

خادمی هم‌چنین از بهسازی و تعریض محور سوسنگرد به چذابه خبر داد و گفت:‌ این بزرگراه به طول 60 کیلومتر در حال چهار خطه شدن است و تا اربعین سال 1398 تکمیل و زیر عبور قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه را از دیگر اقدامات در این استان برشمرد و گفت: مسیرهای اصلی تردد زائران اربعین حسینی و جاده‌های منتهی به پایانه‌های مهران در استان ایلام و اهواز به شلمچه نیز در حال ایمن‌سازی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.