| کد خبر: 165728 |

◄ اعتبار 3 میلیارد تومانی برای قطعه ۵ آزادراه مراغه- هشترود

قطعه ۵ آزادراه مراغه- هشترود به طول ۶.۲ کیلومتر با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

تین نیوز

به گفته معاون ساخت و توسعه آزادراه ها شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل عملیات اجرایی قطعه ۵ آزادراه مراغه- هشترود به طول ۶.۲ کیلومتر با اعتبار حدود سه میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، سیدحسین میرشفیع گفت: این آزادراه یکی از محورهای مهم ارتباطی غرب کشور است که موجب رونق اقتصادی شهرهای جنوب آذربایجان شرقی می شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها طول این آزادراه را ۱۱۰ کیلومتر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این آزادراه در ۵ قطعه طراحی شده است که اعتبار پیش بینی شده برای این احداث آن ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

وی در خصوص قطعه ۵ این آزادراه افزود: این قطعه به طول ۶.۲ کیلومتر حدفاصل آزادراه زنجان- تبریز با شهر هشترود قرارگرفته است و با مشارکت ۴۰ درصدی بانک سپه و ۶۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی بااعتبار حدود ۳۰ میلیارد ریال احداث می شود.

میر شفیع با اشاره به تقاطع غیره مسطح در این قطعه اعلام داشت: این تقاطع در محل اتصال این آزادراه با آزادراه زنجان- تبریز واقع شده است و دارای یک دهانه ۴۰ متری است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در خصوص احجام عملیاتی این پروژه گفت: عملیات اجرایی این آزادراه با ۶۳۳ هزار و ۲۶۲ مترمکعب خاک برداری، ۴۷۵ هزار و ۸۶۸ متر مکعب خاکریزی، ۱۲ هزار متر مکعب بتن ریزی و ۴۵ هزار تن آسفالت انجام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.