| کد خبر: 161959 |

◄ افتتاح بخشی از آزادراه همت درخرداد ۹۷

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام بخشی از پروژه همت تا خردادماه سال آینده خبر داد.

تین نیوز

سید حسین میرشفیع گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه همت از روند خوبی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود تا خردادماه سال ۹۷ شاهد بهره‌برداری بخشی از آن باشیم.

به گزارش تین‌نیوز، میرشفیع درباره تملک اراضی گفت: هیچ مشکلی درباره تملک اراضی وجود نداشته و در فرصت زمانی ۱۰ روزه کلیه مسیر با جلب رضایت مردم بازگشایی و آزادسازی می‌شود.

میر شفیع با اشاره به حفاری تونل‌ها و ایجاد عرشه پل‌ها در مسیر گفت: هم‌اکنون دغدغه وجود معارضین وجود ندارد و بیشترین تمرکز تکمیل طرح است.

استاندار البرز نیز با اشاره به اهمیت افتتاح این پروژه گفت: بخش عمده‌ای آلودگی هوای البرز ترافیک شدید در محورهای مواصلاتی است که  با گشایش  پروژه همت  بخشی از این مشکل حل خواهد شد و همچنین در زمان مردم نیز  صرفه‌جویی خواهد شد.

 نجفی اذعان داشت: آزادراه همت با تلاش همه در حال تکمیل است و امروز همه‌ی بخش‌ها هماهنگ شده‌اند تا هر چه سریع‌تر این مسیر گشایش یابد.

استاندار البرز  درباره  گفت: پروژه آزادراه تهران شمال نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است و تا اواخر تابستان ۳۳ کیلومتر از این آزادراه که در محدوده استان البرز است و تا شهرستانک  ادامه دارد به اتمام خواهد رسید.

صبح یکشنبه محمدعلی نجفی استاندار البرز به همراه سید حسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران، راهی ادامه عملیات عمرانی پروژه همت شد و آخرین پیشرفت فیزیکی این طرح ملی را بررسی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    در روز قیامت از مسئولین سوال می شود شما که توانایی اداره مملکت را نداشتید چرا جای تواناها را گرفتید وانها میگویند پست مقام انقدر خوب وشیرین است که ما جهت خدمت گذاری سر از پا نشناختیم.