| کد خبر: 265535 |

پایان آذر، اتصال تمام خدمات راه آهن به پنجره واحد

مدیر دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تکمیل خدمات این شرکت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آذر خبر داد.

تین نیوز

مدیر دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تکمیل خدمات این شرکت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آذر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، سعید حسن زاده، در باره میزان اتصال راه آهن به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: در زمان اعلام ارائه خدمات دولت، راه آهن، فهرستی از خدمات خود را به سازمان اداری استخدامی اعلام کرد که مجموعا ۲۰ خدمت بود و این تعداد، خدماتی بود که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط نبود، اما برای بهره برداری به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه شد.

وی ادامه داد: شرکت راه آهن تاکنون ۵۰ درصد خدمات خود را ارائه کرده که شامل ۱۰ خدمت است و به زودی ۷ خدمت دیگر از جمله تعمیر و نگهداری دیزل، تعمیر و نگهداری واگن، صدور کارنامه ایمنی لکوموتیوران، واگذاری ظرفیت مازاد مخابراتی راه آهن، نظارت بر نمایندگی های فروش بلیت مسافری، صدور مجوز بارنامه آنلاین و صدور مجوز سیر ارائه می شود.

حسن زاده بیان کرد: همچنین برای ۳ خدمت از جمله تدوین و ابلاغ گراف مادر، ارزیابی و تحلیل سوانح ریلی و فروش بلیت مسافری در حال رایزنی برای حذف این موارد از خدمات هستیم.

وی عنوان کرد: ما با توجه به زیرساخت ها تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک ۱۰۰ درصد خدمات را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنیم.

مدیر دفتر هوشمند سازی و داده کاوی راه آهن همچنین در خصوص بیشترین مراجعه به خدمات راه آهن گفت: راه آهن روند الکترونیکی شدن را زود شروع کرد و بیشترین تعامل را با ذی نفعان داشته است. در حال حاضر نیز بیشترین ارتباطی که با مردم داریم در بخش رسیدگی به شکایات است که به سرعت انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    همه جا منافقین جدید و قلم مزد گیر و نفوذی هاهستند در قالب های دلسوز راه آهن کارمند راه آهن غلام و...‌ حراست کجایی خوابی