| کد خبر: 265530 |

اتصال ۹۷ درصدی خدمات سازمان بنادر و دریانوردی به پنجره ملی دولت هوشمند

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از اتصال ۱۰۰ درصدی خدمات شناسه دار به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آذر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از اتصال ۱۰۰ درصدی خدمات شناسه دار به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آذر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، سعید خورسندی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص خدماتی که در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کرده، گفت: براساس الزامات قانون بودجه سال ۱۴۰۲، دستگاه های اجرایی مکلف شدند که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شوند و براساس این الزامات، سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات متعددی را برای ارائه خدمات انجام داده است.

وی ادامه داد: ابتدا با شناسایی خدمات و بعد تحقیق و بهینه سازی درباره آن به دنبال الکترونیکی کردن خدمات بودیم تا با این اقدام، استعلام های کاغذی حذف شود؛ بنابراین نیازمندی های الکترونیکی به کمیته مربوطه ارسال شد و هم اکنون سازمان بنادر و دریانوردی ۳۴ خدمت شناسه دار دارد که از این تعداد، ۳۳ خدمت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

خورسندی بیان کرد: ۹۷ درصد خدمات سازمان بنادر و دریانوردی در پنجره ملی دولت هوشمند انجام شده و فقط ۳ درصد باقی مانده است که این ۳ درصد هم مربوط به بروز رسانی و تغییر سامانه فرآیند سرمایه گذاری است و تا دو هفته آینده این خدمت هم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می شود.

وی با اشاره به هوشمندسازی خدمات نیز افزود: موضوع هوشمندسازی تکلیفی است که به دستگاه های اجرایی محول شده و موظفند ۲۰ درصد خدمات شناسه دار را ارائه کنند که سازمان بنادر پس از تایید خدمات، هوشمندسازی را اجرایی خواهد کرد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص جزئیات خدمات خاطرنشان کرد: سازمان بنادر در زمینه الکترونیکی شدن پیشرو بوده و از قبل هم پنجره واحدی را برای کسب و کار های مربوطه در نظر گرفته بود. اکنون نیز ۲۰ خدمت در حوزه صدور مجوز ها بر روی درگاه مجوز ها در حال انجام است که همه ذی نفعان از­ طریق این خدمات به صورت الکترونیکی درخواست و دریافت خدمات و گواهی نامه های مربوطه را دریافت می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.