| کد خبر: 154527 |

معرفی دستاوردها و توانمندی های فراب در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

غرفه فراب در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، مورد بازدید وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه و جمع زیادی از فعالان و دست‌اندرکاران صنعت برق قرار گرفت.

تین نیوز

غرفه فراب در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، مورد بازدید وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه و جمع زیادی از فعالان و دست‌اندرکاران صنعت برق قرار گرفت.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فراب، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، طی روزهای سیزدهم تا شانزدهم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور قائم‌مقام وزیر نیرو و مدیران صنعت برق گشایش یافت و روز سه‌شنبه شانزدهم آبان ماه، در مراسمی با حضور دکتر «محمدباقر نوبخت»، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛ دکتر «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو؛ معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه و فعالان و دست‌اندرکاران داخلی و خارجی صنعت برق، به کار خود پایان داد.

در غرفه گروه فراب در سالن خلیج فارس این نمایشگاه، علاوه بر نمایش زنده 35 هزار نقطه اندازه‌گیری در 13 شرکت توزیع برق استانی و معرفی زیرساخت بومی فراب برای اندازه‌گیری و مدیریت شبکه، توانمندی‌ها و دستاوردهای فنی و اجرایی در بخش‌های مختلف صنعت برق، در معرض دید فعالان این صنعت قرار گرفت.

وزیر نیرو؛ معاونان وزیر نیرو در امور برق و انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر؛ مدیر عامل و مدیران شرکت توانیر؛ مهندس «علی‌رضا دائمی»، قائم مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق؛ وزیر برق سوریه؛ سفیر ارمنستان در تهران؛ مهندس «محمدرضا نعمت‌زاده»، مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت؛ مدیران و کارشناسان شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق استانی؛ دانشجویان و پژوهشگران؛ تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات و خدمات؛ هیأت‌های متعدد خارجی و نمایندگان شرکت‌های بین المللی؛ از جمله بازدیدکنندگان از غرفه فراب بودند که توضیحات لازم از سوی کارشناسان فراب به آنان ارائه شد.

در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، 770 شرکت داخلی و خارجی، شامل 458 شرکت داخلی و بیش از 310 شرکت خارجی از 30 کشور مختلف از جمله کشورهای آلمان، چین، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، لهستان، انگلستان، سوئد، امارات متحده عربی، روسیه و ... حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.