| کد خبر: 219224 |

◄ وعده مجدد ترکیش برای برقراری پرواز استانبول-تهران از 5 مهرماه

مجدد شرکت هواپیمایی ترکیش در طی یک بخشنامه اعلام کرده است که پروازهای برنامه خود بین استانبول و تهران را از ۲۵ سپتامبر آغاز خواهد کرد.

تین نیوز

مجدد شرکت هواپیمایی ترکیش در طی یک بخشنامه اعلام کرده است که پروازهای برنامه خود بین استانبول و تهران را از ۲۵ سپتامبر آغاز خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، در حالی شرکت هواپیمایی ترکیه در طی ماه های اخیرا بارها پس از اعلام ازسرگیری پروازها به ایران، اقدام به کنسل کردن پروازهای خود کرده بود که این بار مجدد وعده از سرگیری پرواز را به (5 مهرماه) موکول کرده است.

مطابق این بخشنامه پروازهای ترکیش در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه برنامه ریزی شده است که مسافران ایرانی باید مدارک لازم درباره عدم مبتلا بودن به کووید ۱۹ را همراه داشته باشند.

روز گذشته نیز شرکت هواپیمایی ماهان در اطلاعیه ای اعلام کرد اولین پرواز (بعد از شیوع کرونا) از تهران به مقصد استانبول از تاریخ اول مهرماه انجام خواهد شد.

ماهان در این اطلاعیه عنوان کرده است که پیرو پیگیری های صورت گرفته توسط این شرکت هواپیمایی در حال حاضر امکان پذیرش مساقر در مسیر تهران-استانبول در روز سه شنبه هفته جاری برابر با 22 سپتامیر 2020 میسر شده است.

این خبر در حالی توسط ماهان اعلام شد که تا کنون سازمان هواپیمایی کشوری به صورت رسمی موضوع از سرگیری پروازهای این ایرلاین را اعلام نکرده است.

این شرکت هواپیمایی تنها مجوز پرواز تهران-استانبول را برای 1 مهرماه دریافت کرده است که روز گذشته بلیت فروشی آن انجام گرفت و در حال حاضر هنوز مجوزی برای پروازهای بعدی این شرکت هواپیمایی از سوی ترکیه صادر نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.