| کد خبر: 218798 |

◄ ایرلاین‌ها مقصر سرگردانی مسافران هستند/ بارها تعطیلی فرودگاه چابهار را اعلام کردیم

مدیر فرودگاه بین‌المللی چابهار ایرلاین ها را مقصر اصلی سرگردانی مسافران عنوان کرد و گفت: ما بارها در نامه به شرکت‌هایی که به این فرودگاه پرواز دارند اعلام کردیم که به دلیل تعمیرات این فرودگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود اما علیرغم این موضوع همچنان اقدام به فروش بلیت به مقصد چابهار می‌کنند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه بین‌المللی چابهار ایرلاین ها را مقصر اصلی سرگردانی مسافران عنوان کرد و گفت: ما بارها در نامه به شرکت‌هایی که به این فرودگاه پرواز دارند، اعلام کردیم که به دلیل تعمیرات فرودگاه چابهار تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود، اما علیرغم این موضوع همچنان اقدام به فروش بلیت به مقصد چابهار  کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، شرکت فرودگاهی عقاب عسلویه در نامه‌ای به تاریخ (نوزدهم شهریورماه) به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد تا اطلاع ثانوی امکان نشست و برخاست هواپیماهای تجاری در این فرودگاه به دلیل تعمیرات سطح پروازی و سیستم‌های ناوبری و رفع ایرادات به وجود آمده در بخش‌های سوخت‌رسانی و باند وجود ندارد.

این موضوع باعث سردرگمی بسیاری از مسافران شد، اما با این وجود نیز هستند برخی از ایرلاین ها و سایت‌های فروش آنلاین که اقدام به فروش بلیت به چابهار می‌کنند.

تعطیلی فرودگاه چابهار به هیچ عنوان غیرمنتظره نبود

خبرنگار ما پیرو این مسئله به وجود آمده با کاپیتان شهری مدیر فرودگاه چابهار تماس گرفت و موضوع سرگردانی مسافران و اعلام دیر هنگام بسته شدن این فرودگاه را از وی پیگیری کرد.

کاپیتان شهری در این رابطه به خبرنگار تین نیوز گفت: تعطیلی این فرودگاه به هیچ عنوان غیرمنتظره نبوده است؛ ما از 10 روز گذشته یعنی (یازدهم شهریورماه) اعلام کردیم که خط لوله سوخت نشتی شدید دارد و از روز (20 شهریورماه) این فرودگاه برای تعمیرات تعطیل خواهد شد این در حالی است که حدود 80 هزار لیتر سوخت برای این 9 روزی که اقدام به ادامه پروازها کردیم، هدر رفت.

وی با بیان اینکه ما به خاطر مردم 9 روز هم به پروازها ادامه دادیم، اظهار داشت: در تلاش بودیم که اگر مردم در چابهار و هتل ها هستند و از 15 شهریور نیز مدارس بازگشایی می‌شود، بتوانند سفر خود را برنامه‌ریزی کنند.

بارها تعطیلی فرودگاه چابهار را اطلاع رسانی کردیم 

کاپیتان شهری در خصوص انتقاد برخی نسبت به ناهماهنگی در عدم اطلاع رسانی دقیق در خصوص بسته شدن فرودگاه چابهار توضیح داد: این موضوع اصلاً درست نیست، در نامه مورخ 19 شهریورماه که به سازمان هواپیمایی کشوری زده شده سه نامه پیرو در تاریخ 11، 13 و 14 شهریورماه درج شده که نشان میدهد تا پیش از نیز بارها نسبت به این موضوع به ایرلاین ها اطلاع رسانی شده است اما ایرلاین ها برخلاف این موضوع همچنان اقدام به فروش بلیت کردند که منجر به سرگردانی مسافران شد.

مدیر فرودگاه چابهار با بیان اینکه این نامه ها به تمام شرکت های هواپیمایی که به چابهار پرواز داشتند ابلاغ کردیم، بیان کرد: واقعاً ما نمی‌دانیم با چه زبانی باید به ایرلاین ها می‌گفتیم که امکان اعزام و پذیرش مسافر تا اطلاع ثانوی به این فرودگاه وجود ندارد! ما حتی 5 روز هم به زمان مقرر به دلیل اینکه ایرلاین ها خواهش کردند که ما بلیت فروخته‌ایم اضافه کردیم اما با این وجود همچنان اقدام به فروش بلیت کردند.

او با تأکید بر اینکه بنزین‌ها خطرساز است و حدود 4 میلیون لیتر بشکه‌های بنزین وجود دارد که اگر آتش بگیرند فاجعه رخ خواهد داد، تصریح کرد: خط لوله انتقال سوخت پوسیده است و ما نمی‌توانیم بارگیری کنیم و با این سختی که وجود داشت به خاطر مردم مدتی تعطیلی فرودگاه را به تاخیر انداختیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.