| کد خبر: 199398 |

◄ ثبت تردد خودروها به تفکیک مشخصات تردد و پلاک امکان‌پذیر شد

یکی دیگر از آزادراه‌هایی که به زودی در مرحله دوم طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی تحت پوشش قرار خواهد گرفت، آزادراه «ساوه-سلفچگان» است.

تین نیوز

با الکترونیکی شدن پرداخت عوارض، امکان ثبت دقیق تردد خودروها به تفکیک «مشخصات تردد»، «مشخصات پلاک» و«وضعیت پرداخت» فراهم شد.

به گزارش تین نیوز، شرکت متولی دریافت عوارض آزادراهی با اعلام این خبر، عنوان کرد: با الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در چهار آزادراه «تهران-قم»، «تهران-ساوه»، «کرج-قزوین» و «قزوین–زنجان»، امکانی فراهم شده است تا با پشتیبانی مجموعه‌ای از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شناسایی، خوانش پلاک و کلاس خودروها و محاسبه عوارض آزادراهی آنها با کمترین خطای ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اعلام این شرکت از این پس و با کمک این سامانه تعداد و مشخصات دقیق خودروهای ترددکننده در آزادراه‌های تحت پوشش به تفکیک «آزادراه»‌، «نوع پلاک»، «وضعیت پرداخت» و غیره قابل مشاهده و بررسی است.

به گزارش تین نیوز، این شرکت همچنین اعلام کرده یکی دیگر از آزادراه‌هایی که به زودی در مرحله دوم طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی تحت پوشش آنی‌رو قرار خواهد گرفت، آزادراه «ساوه-سلفچگان» است که با اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض در این آزادراه و حذف توقف در پشت باجه‌های عوارضی، بخش زیادی از مشکلات ترافیکی این آزادراه نیز حل خواهش شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.