| کد خبر: 179202 |

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

◄ رونمایی از 5 جلد کتاب با موضوع طرح جامع منظر راه‌های کشور

تا پیش از این دستور العمل مشخص و مدونی برای منظر راه نداشتیم. از دو سال پیش با همکاری دانشگاه شهید بهشتی یک قرارداد پژوهشی منعقد شد و نهایتا 5 جلد کتاب در خصوص طراحی منظر راه تدوین شد.

تین نیوز

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و نقل و صنایع وابسته صبح امروز توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز در روز نخست این نمایشگاه با حضور وزیر راه‌وشهرسازی از طرح جامع منظر راه‌های کشور رونمایی شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت پیش‌تر خبر داده بود که در این دوره از نمایشگاه ضمن ارایه عملکرد شرکت ساخت وتوسعه در گسترش شبکه راه‌های کشور، از طرح جامع منظر راه‌های کشور رونمایی می‌شود و با توجه به کسب رتبه اول در تحقق دولت الکترونیک سامانه‌های الکترونیک موجود نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور امروز در مراسم رونمایی از از طرح جامع منظر راه‌های کشور، گفت: یکی از نیازهای مهم کشور توجه به منظر و چهره راه است که هم باید در راه‌های فعلی و هم در راه‌های در حال احداث پیاده‌سازی شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از این دستور العمل مشخص و مدونی برای منظر راه نداشتیم، گفت: از دو سال پیش با همکاری دانشگاه شهید بهشتی یک قرارداد پژوهشی منعقد شد و بعد از آن آقای عشایری به عنوان رئیس کارگروه منظر راه انتخاب شد و با همکاری و حضور مدون شرکت ساخت و سازمان راهداری در این کارگروه نهایتاٌ  5 جلد کتاب در خصوص طراحی منظر راه تدوین شد.

بر اساس توضیحات او، شرکت ساخت‌ به عنوان متولی ساخت انواع راه‌ها در ایران با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت بازآفرینی شهری ایران، مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل‌و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و دانشگاه شهیدبهشتی اقدام به ایجاد کارگروهی جهت مطالعات پیرامون منظر راه در کشور کرده است که حاصل آن پنج جلد کتاب با عنوان طرح جامع منظر راه‌های کشور است.

در مراسم افتتاحیه امروز شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی؛ خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و تنی چند از مدیران وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.