| کد خبر: 178953 |

◄ حضور جدی استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته

انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران به همراه تعدادی از شرکت‌های عضو در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور خواهند داشت.

تین نیوز

انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران به همراه تعدادی از شرکت‌های عضو در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور خواهند داشت. محمدجواد عطرچیان، دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران با اعلام این خبر گفت: یکی از جذابیت‌های این دوره از نمایشگاه حضور استارتاپ‌ها برای ارائه خدمات خود به بخش‌خصوصی و دولتی است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عطرچیان افزود: این استارت‌آپ‌ها می‌توانند در این نمایشگاه بازاری برای فروش محصولات و خدمات خود به بخش‌خصوصی و دولتی ارائه کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران بابیان این‌که «‌باید فکری به حال هدف‌گذاری نمایشگاه حمل‌ونقل شود» تأکید کرد: نمایشگاه حمل‌ونقل چه با هزینه دولت و چه بخش‌خصوصی برگزار شود، باید خروجی آن مشخص شود که آیا برگزاری نمایشگاه منجر به بهبود تجارت، ‌قرارداد تجاری و کسب‌وکار بین بخش‌خصوصی با یکدیگر می‌شود یا خیر؟

عطرچیان تصریح کرد: امیدواریم سمت‌وسوی نمایشگاه حمل‌ونقل در ایران به سمت تجاری شدن حرکت کند، نه این‌که محلی برای ارائه دستاوردهای دستگاه‌های دولتی در حد آمار و ارقام یا ارائه محصولات از سوی برخی شرکت‌های تولیدکننده برای فروش باشد.

دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران یادآور شد: درحال‌حاضر رمقی برای بخش‌خصوصی باقی نمانده است و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی با مشکلات جدی روبرو هستند.

سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آذرماه در محل شبستان اصلی مصلای امام‌خمینی تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.