| کد خبر: 141012 |

با حضور مدیرکل مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی؛

جلسه شورای حمل‌ونقل خراسان جنوبی برگزار شد

جلسه شورای حمل‌ونقل خراسان جنوبی با حضور مدیرکل محترم مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

تین نیوز

جلسه شورای حمل‌ونقل خراسان جنوبی با حضور مدیرکل محترم مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، علی بخش رستمی مدیرکل مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس علیزاده و مهندس رضایی از معاونین خود در سفر یک‌روزه خود به خراسان جنوبی در ابتدا در جلسه شورای حمل‌ونقل استان که مدیران کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند شرکت نمود و در ادامه از روند اجرایی پروژه باند دوم محور بیرجند – قاین بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ابتدا جلسه ضمن عرض خوش‌آمد گویی گزارشی اجمالی از آخرین وضعیت پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و کمبودها و نیازها بیان داشت.

در ادامه رستمی در جلسه شورای حمل‌ونقل خراسان جنوبی ضمن ابلاغ پیام تقدیر و تشکر وزیر محترم راه و شهرسازی در کسب رتبه ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان بر وظایف خطیر حوزه ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی بخش‌ها می‌بایست نظارت بیشتری انجام شود مهم‌ترین بخش را پیشگیری در بروز تخلفات اداری برشمرد.

وی به اهمیت و تأثیر مثبت سامانه‌های حقوق شهروندی اشاره نمود و اینکه سامانه شهراه وزارت راه و شهرسازی تاکنون نتایج خوبی داشته و شهروندان می‌توانند در هر لحظه و از طریق این سامانه با مدیران و بخش‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و جواب بگیرند.

در ادامه جلسه مدیران کل راه و شهرسازی از جمله مدیرکل راه‌آهن شرق، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرکل هواشناسی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی بیرجند و مدیریت امور شعب بانک مسکن استان که به همراه معاون و مسئول ارزیابی عملکرد دستگاه خود در جلسه حضور داشتند به ارائه گزارشی از اقدامات در حوزه ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی پرداختند و درخواست‌ها و مشکلات پیش رو را جهت پیگیری به استحضار مهندس رستمی رساندند.

لازم به ذکر است در ادامه سفر مهندس رستمی و هیئت همراه بازدیدی از محور بیرجند – قاین و قطعات در حال اجرا به عمل آمد و به بررسی نیازها و مشکلات و روند اجرای پروژه پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.