| کد خبر: 130440 |

اجرای پروژه آزادراه نطنز - انار در سال ۹۶

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: اجرای پروژه آزادراه نطنز - انار به طول ۴۸۳ کیلومتر تصویب شده و به زودی در دو قطعه اردکان- مهریز و مهریز- انار عملیاتی خواهد شد.

 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا نقصان‌محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد بیان کرد: اجرای پروژه آزادراه نطنز - انار به طول ۴۸۳ کیلومتر تصویب شده و به زودی در دو قطعه اردکان- مهریز و مهریز- انار عملیاتی خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی یزد افزود: در حوزه ریلی پروژه دو خطه شدن راه‌آهن یزد با پیشرفت خوبی در حال انجام است و موضوع راه‌اندازی قطار حومه‌ای عقدا-مهریز نیز در دستور کار شورای حمل‌ونقل استان قرار گرفته که توسط اداره کل راه‌آهن در حال پیگیری است و امیدوار هستیم که در سال جدید شاهد پیشرفت این پروژه نیز باشیم. همچنین احداث بزرگراه یزد - بافق، طرح ندوشن-ورزنه، طرح یزد - طبس، یزد - ابرکوه، مروست - ابرکوه و سورمق از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار این اداره کل است.

 

نقصان‌محمدی همچنین با بیان اینکه اجرای طرح‌های مسکن اجتماعی در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان یزد است، افزود: ۷۵۰ واحد مسکن اجتماعی توسط خیرین مسکن‌ساز استان در یزد احداث می‌شود.

 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ادامه با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان یزد در بافت‌های هدف بازآفرینی قراردارند، گفت: بازنگری طرح جامع شهری از دیگر برنامه‌های در دستور کار اداره راه شهر و سازی استان یزد است و درنظر داریم امسال اتاق فکر را به منظور توسعه عمرانی و شهرسازی استان راه‌اندازی کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته آغاز تشکیل ستاد بازآفرینی شهری در استان یزد بوده است، گفت:‌ تهیه طرح‌های تفصیلی اردکان، مروست،‌ ندوشن و احمدآباد مشیر از جمله اقدامات انجام شده در راستای توسعه شهری در استان یزد است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.