| کد خبر: 128562 |

شکرچی عنوان کرد:

◄ تکذیب ادعای شهردار تهران از سوی رئیس مرکز تحقیقات و مسکن وزارت راه

تین نیوز

با برگزاری اولین مناظره شش کاندیدای ریاست جمهوری در سیمای جمهوری اسلامی واکنش‌ها به برخی سخنان ایشان در شبکه‌های خبری و اجتماعی بازار داغی پیدا کرده و در واکنشی رئیس مرکز تحقیقات مسکن وزارت راه و شهرسازی اقدام به تکذیب یکی از سخنان شهردار تهران کرد که در مناظره روز گذشته مطرح شده بود.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  محمد شکرچی‌زاده معاون وزیر راه‌وشهرسازی با تکذیب ادعای قالیباف در مناظره زنده روز گذشته، اظهار داشت: ضوابط بلند مرتبهسازی برعهده شهرداری تهران است و وزارت راه و شهرسازی مسئولیتی در قبال این مهم ندارد.

 

وی در ادامه سخنان خود در واکنش به ادعای شهردار تهران در نخستن مناظره شش داوطلب تصدی پست ریاست جمهوری، تصریح کرد: معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه از سال 1386 شهرداری را مکلف کرد تا ضوابط بلندمرتبه‌سازی را با تأکید بر ایمنی ارائه کند اما مدیریت شهری این کار را هرگز انجام نداد.

 

به گزارش تین‌نیوز، روز گذشته بود که با اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری با محوریت مسایل اجتماعی برگزار شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یوسف مجیدی 0 0

    با پوزش این مهم از تخصص بنده خارجه ولی براساس مراجع رسمی موجود که یکی از آنها خود پایگاه خبری وزارت راه میباشد (news.mrud.ir) شورای عالی از شهرداری درخواست کرده تا این ضوابط را تدوین نماید و مطمئنا پس از تایید شورای عالی قابلیت اجرایی داشته .
    ثانیا سوال مهم اینست که چرا در سامانه خبری وزارت راه با وجودی که ضوابط تهیه شده بسیار عالی و بی نقص بوده که به تصویب رسید انبوهی از تکذیبه و تخریب آقای قالیباف است؟ از پل صدر گرفته تا سایر پروزه هایی که اتمام آنها فارغ از اینکه چه کسی تصویب و اجرا کرده ازافتخارات کل نظام بوده و هست ...
    در کانال آقای وزیر هم مطالب مذکور به شکل انحرافی مورد بحث قرارگرفته ولی هیچ امکان تعاملی برای اعلام اشکالات فاحش نظرات وزیر نیست.
    روش سیاسی وزارت راه و معاونتهای تحت امرش از نظر بنده به عنوان یک کارمند رسمی سازمان بنادری که بیطرفانه صحبت های همه نامزدها را گوش میکنم نشانه خوبی از صداقت نیست و به نوعی این تکذیبه ها و تخریبها را سوء استفاده از قدرت و اعمال نفوذ شخص وزیر و معاونتهای ایشان میدانم که خود امتیازی منفی برای صداقت و تدبیرگرایی دولت قلمداد میشود که از ابزار خود بجای خدمت به مردم برای تخریب رقیب به هرقیمتی استفاده میکند.