| کد خبر: 197073 |

در ۶ ماه نخست امسال صورت گرفت؛

افزایش ۴ درصدی جابه جایی کالا از راه ریلی هرمزگان

۱۰ میلیون و ۲۷۵ هزارو ۷۶۲ تن انواع کالا و محموله در مدت شش ماه نخست امسال از راه ریلی هرمزگان جابه جا شد که این میزان افزایش چهار درصدی در همسنجی با سال گذشته را نشان می‌دهد.

تین نیوز

۱۰ میلیون و ۲۷۵ هزارو ۷۶۲ تن انواع کالا و محموله در مدت شش ماه نخست امسال از راه ریلی هرمزگان جابه جا شد که این میزان افزایش ۴ درصدی در همسنجی با سال گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۲۹ تن از این کالاها که شامل انواع محموله، موادمعدنی و کالاهای تجاری از جمله (کانتینر و محمولات ترانزیت) بوده، از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری و به مقصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

محمد رضا چنگانی با تشریح عملکرد شش ماهه این اداره کل درجمع خبرنگاران افزود: ۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۳۳ تن انواع محموله و مواد معدنی نیز در پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: تُن کیلومتر مرزی نیز دراین مدت به چهار میلیارد و ۷۲ میلیون و۲۸۲ هزار و ۲۳۵ تُن کیلومتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان اظهارداشت: عملکرد بندر شهید رجایی نیز دراین مدت چهار میلیون و  ۶۵۰ هزار و  ۳۴۳ تن کالا بوده که دو درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

چنگانی گفت: راه آهن هرمزگان در زمینه عملکرد کانتینر نیز در۶ ماه گذشته اقدام به حمل ۱۹ هزار و ۶۶۲ تی.ای. یو ( TEU) کرده است.

تی .ای .یو  واحد شمارش کانتینر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.