| کد خبر: 195847 |

◄ حمل بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن محموله در راه‌آهن شرق

در پنج ماه ابتدایی امسال ، قریب به دو میلیون و ۴۰۰ هزار تن مواد معدنی و دیگر محموله ها در این اداره کل راه‌آهن شرق بارگیری و به مقاصد مختلف حمل شده است.

تین نیوز

مدیر کل راه‌آهن شرق، از  بارگیری و حمل بیش از  دو میلیون و ۴۰۰ هزار تن بار  شامل سنگ‌آهن، ذغالسنگ، گندله و سیمان طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن شرق، محمدرضا چنگانی عنوان کرد: در پنج ماه ابتدایی امسال، نزدیک به دو میلیون و ۴۰۰ هزار تن مواد معدنی و دیگر محموله‌ها در این اداره‌کل بارگیری و به مقاصد مختلف حمل شده است.

مدیر کل راه آهن منطقه شرق تصریح کرد، طی مدت مذکور، دو میلیون و ۵۰ هزار تن مواد معدنی شامل سنگ‌آهن وگندله ازمبادی معادن سنگ‌آهن سنگان بارگیری و به مقاصد فولاداصفهان، فولادخوزستان و بندرعباس حمل شد.

وی افزود: در ۵ ماهه ابتدای سال ۱۲۵هزار تن محموله سیمان جهت صادرات به کشورهای آسیای میانه از پایانه ریلی تربت‌حیدریه بارگیری و ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۴۰درصدی داشته هم‌چنین ۳۲۰ هزار تن ذغال‌سنگ از معادن پروده با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به ۵ ماهه ابتدای سال ۹۷ بارگیری و به مقصد ذوب‌آهن‌اصفهان حمل شد.

چنگانی خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۲۹هزار تن محموله از قبیل کنستانتره و دیگر اقلام نیز در این اداره کل تخلیه شده است.

مدیر کل راه‌آهن شرق ادامه داد: با اجرای طرح قطار برنامه‌ای دوم سنگان_قم و استفاده از ظرفیت حمل ترکیبی به مقصد ایستگاه میاندشت در خوزستان و راه‌اندازی خطوط بارگیری مکانیزه در مجتمع سنگ‌آهن سنگان و اجرای سایر طرح‌ها و برنامه‌های افزایش ظرفیت بارگیری درماه‌های پیش‌رو، روند رو به رشدی را نیز شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.