| کد خبر: 177399 |

◄ پروژه راه آهن همدان یکی از کارهای استراتژیک استان است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه آهن همدان یکی از کارهای استراتژیک استان است.

تین نیوز

حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه آهن همدان یکی از کارهای استراتژیک استان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حاجی بابایی چهارشنبه ۲۳ آبان در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، با بیان اینکه ۶۰ درصد اقتصاد عمرانی کشور در وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: در استان همدان کارهای استراتژیکی آغاز شده و امروز نیز دنبال می‌شود که راه‌آهن همدان یکی از این کارها بوده است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از بودجه سال ۹۷ به راه‌آهن همدان-زنجان، تصریح کرد: راه‌آهن همدان- ملایر نیز آغاز شده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه کارهای اساسی و استراتژیک استان نیاز به توجه ویژه دارد، عنوان کرد: برقی شدن قطار یکی از خواسته‌های استان همدان است که می‌خواهیم هرچه زودتر انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه کلانشهر شدن همدان یکی دیگر از کارهای استراتژیک استان است، یادآور شد: موضوع کلانشهر باید گفتمان عمومی استان شود و این کار با سرعت صورت گیرد.

نماینده مردم همدان در خانه ملت افزود: پروژه بیمارستان اکباتان چند سالی بود که متوقف شده بود اما دو سالی است که آغاز شده و باید این پروژه زودتر جمع شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه باید استان را به سمت کار و برنامه‌ریزی ببریم، عنوان کرد: امروز به جرأت اعلام می‌کنم با وجود همه مشکلات مالی موجود در کشور ۲۰ پروژه عمرانی را فعال کردیم که حاصل تلاش همه بخش ها و همفکری نمایندگان استان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعباس 0 0

    آقای حاجی بابایی
    چیزی به اسم همدان زنجان نداریم این پروژه دهگلان به زنجان است.
    عده ای پروژه همدان تاکستان را به استان کردستان منتقل کردند و شما از آن دارید حمایت میکنید